Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
All Loops Hop-On Hop-Off Double Decker New York Bus Tour
-
rob2iecorte7
- Amerika-ontdekker
All Loops Hop-On Hop-Off Double Decker New York Bus Tour
Iemand die deze tour heeft gedaan? Ervaringen.... is het, het geld waard?
Is er misschien een kaartje van al de plekken die deze tour aandoet? Heb op de site gekeken van de All Loops Tour maar stond niet veel informatie over de exacte route...!
Nog klein 2de vraagje, iemand die beschikt over de TomTom Mobile CityMap van New York? Deze is namelijk niet langer de downloaden vanaf de TomTom site!
Is er misschien een kaartje van al de plekken die deze tour aandoet? Heb op de site gekeken van de All Loops Tour maar stond niet veel informatie over de exacte route...!
Nog klein 2de vraagje, iemand die beschikt over de TomTom Mobile CityMap van New York? Deze is namelijk niet langer de downloaden vanaf de TomTom site!
Zowiezo krijgt u een kaart met de verschillende busroutes (o.a. bus routes finaciel district, Harlem, Brooklyn,...). Haltes staan goed aangeduid en op geregelde momenten een stopplaats. Wij hebben er handig gebruikt van gemaakt en het gaat toch vrij vlot tot mijn verrassing (ik dacht dat dit niet zo evident ging zijn in NY city). Je kunt meer info vinden op 8th avenue tussen W47street en W48Street.
De gidsen zijn zeer bekwaam en echte NY'kers.
Ook de night loop is de moeite!!!!
-
rob2iecorte7
- Amerika-ontdekker
Klinkt goed, we hebben idd ook de Night Loop erbij! Weersverwachtingen zijn helaas niet zo goed, veel bewolking en dergelijke hopen dat het beetje mooi weer blijft zodat we ook mooi boven in de bus kunnen zitten!walravens schreef:Zowiezo krijgt u een kaart met de verschillende busroutes (o.a. bus routes finaciel district, Harlem, Brooklyn,...). Haltes staan goed aangeduid en op geregelde momenten een stopplaats. Wij hebben er handig gebruikt van gemaakt en het gaat toch vrij vlot tot mijn verrassing (ik dacht dat dit niet zo evident ging zijn in NY city). Je kunt meer info vinden op 8th avenue tussen W47street en W48Street.
walravens schreef:
Zowiezo krijgt u een kaart met de verschillende busroutes (o.a. bus routes finaciel district, Harlem, Brooklyn,...). Haltes staan goed aangeduid en op geregelde momenten een stopplaats. Wij hebben er handig gebruikt van gemaakt en het gaat toch vrij vlot tot mijn verrassing (ik dacht dat dit niet zo evident ging zijn in NY city). Je kunt meer info vinden op 8th avenue tussen W47street en W48Street.
Klinkt goed, we hebben idd ook de Night Loop erbij! Weersverwachtingen zijn helaas niet zo goed, veel bewolking en dergelijke hopen dat het beetje mooi weer blijft zodat we ook mooi boven in de bus kunnen zitten!
In februari met vriesend weer toch boven in de bus kunnen zitten. Je kleedt je er gewoon naar. Wel geen regen gehad....
Klinkt goed, we hebben idd ook de Night Loop erbij! Weersverwachtingen zijn helaas niet zo goed, veel bewolking en dergelijke hopen dat het beetje mooi weer blijft zodat we ook mooi boven in de bus kunnen zitten!
In februari met vriesend weer toch boven in de bus kunnen zitten. Je kleedt je er gewoon naar. Wel geen regen gehad....
-
rob2iecorte7
- Amerika-ontdekker
ok, en verder is er ook sprake van Smog ofzo dat toch niet ( beetje domme vraag denk ik ) want weer berichten is vooral veel bewolking... zo direct is alles gehuld in mist ofzo... of zal dat wel meevallen?walravens schreef:walravens schreef:
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
[color=blue]Wij hebben een paar jaar geleden in Londen bij flink vriezend weer lekker dik ingepakt in de zon bovenop zo'n dubbeldekker gezeten. Ik vond het fantastisch, prachtig om foto's te maken van zo'n hoogte. Ik ben een Hop On- Hop Off fan en we gaan in New York zeker zo'n pas komen voor 48 uur.[/color]
Wij hebben hetzelfde meegemaakt in NY in februari... Doe dit zeker over in NY. Het Hop on/off is inderdaad een leuke manier om een overzicht te krijgen over elke city + handig om u achteraf te oriënteren.
Wij hebben hetzelfde meegemaakt in NY in februari... Doe dit zeker over in NY. Het Hop on/off is inderdaad een leuke manier om een overzicht te krijgen over elke city + handig om u achteraf te oriënteren.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Deze tour hebben wij in 2003 ook gedaan in NYC (ook in andere plaatsen trouwens) en ik kan het zeker aanbevelen! De routes zijn zeer d emoeite waard, en doordat je in een dubbeldekker zit zie je de stad op een mooi hoog punt, geweldig voor foto's! Ik vind het sowieso een leukere vervoersmethode dan de metro bijvoorbeeld, alleen omdat je bovengronds zit en dus veel meer van de stad ziet. Wij stonden nergens vast in het verkeer, de routes zijn goed uitgekiend!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Wij hebben het vorig jaar september ook gedaan en vonden het ook erg leuk. We hebben toen 3 loops gedaan (inclusief de night loop) en bij 1 loop begon het licht te regenen en kregen we een gratis regenponcho van de gids. We konden dus gewoon blijven zitten. Bij ons was de temperatuur erg lekker zo'n 20-22 graden maar bij de night loop koelde het sterk af en daar had ik me dus op verkeken.
-
rob2iecorte7
- Amerika-ontdekker
ok, zal het in mijn achterhoofd houden dat ik mijn vest moet aan doen 's avonds. Het wordt volgende week ook niet zo'n heel mooi weer dus dat is overzo wel beetje jammer.Mickey99 schreef:Wij hebben het vorig jaar september ook gedaan en vonden het ook erg leuk. We hebben toen 3 loops gedaan (inclusief de night loop) en bij 1 loop begon het licht te regenen en kregen we een gratis regenponcho van de gids. We konden dus gewoon blijven zitten. Bij ons was de temperatuur erg lekker zo'n 20-22 graden maar bij de night loop koelde het sterk af en daar had ik me dus op verkeken.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben afgelopen juni de Classic New York tour gedaan met Gray Line Tours.
Bij deze tour zitten alle loops, de night tour en entree voor het Empire State Building, de Staten Island Ferry, en entree tot het South Street Sea Port Museum.
De tour kost $ 79, wat veel lijkt, maar best wel mee valt als je alle onderdelen los bekijkt - kijk bijvoorbeeld alleen al naar de entree voor het Empire State Building.
De uptown loop is erg interessant - je ziet bekende gebouwen, en bij ons werd er ook verteld welke sterren waar wonen.
De downtown loop brengt je overal langs waar je graag naar toe wilt en wat zo bekend is aan New York.
De Brooklyn loop vonden wij tegenvallen: relatief lang, en niet erg interessant omdat je veel minder bekende dingen ziet - maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn.
De night tour is ook erg mooi om te doen: erg mooi om New York By Night te zien!
Op de site van Coach USA kun je alle routes van Gray Lines zien in deze interactieve kaart.
Wij zijn ontzettend blij geweest dat we deze tour hebben gekozen.
Hopelijk helpt dit!
Dennis
Bij deze tour zitten alle loops, de night tour en entree voor het Empire State Building, de Staten Island Ferry, en entree tot het South Street Sea Port Museum.
De tour kost $ 79, wat veel lijkt, maar best wel mee valt als je alle onderdelen los bekijkt - kijk bijvoorbeeld alleen al naar de entree voor het Empire State Building.
De uptown loop is erg interessant - je ziet bekende gebouwen, en bij ons werd er ook verteld welke sterren waar wonen.
De downtown loop brengt je overal langs waar je graag naar toe wilt en wat zo bekend is aan New York.
De Brooklyn loop vonden wij tegenvallen: relatief lang, en niet erg interessant omdat je veel minder bekende dingen ziet - maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn.
De night tour is ook erg mooi om te doen: erg mooi om New York By Night te zien!
Op de site van Coach USA kun je alle routes van Gray Lines zien in deze interactieve kaart.
Wij zijn ontzettend blij geweest dat we deze tour hebben gekozen.
Hopelijk helpt dit!
Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
BuckeyeRed
- Amerikakenner
Re: All Loops Hop-On Hop-Off Double Decker New York Bus Tour
Hopelijk heb je wel de tours van Gray Lines (rode bussen) en niet van CitySights (blauwe bussen). Die blauwe beviel ons vrij slecht een paar weken geleden, en we hebben ook wat van de rode meegekregen en die gidsen bijvoorbeeld waren veel beter, plus betere klantenservice.rob2iecorte7 schreef:Iemand die deze tour heeft gedaan? Ervaringen.... is het, het geld waard?
-
rob2iecorte7
- Amerika-ontdekker
Re: All Loops Hop-On Hop-Off Double Decker New York Bus Tour
hmm dat weet ik niet, heb papieren hier niet liggen. Zit in Pennsylvania hotel, heb er nog weinig goede reviews over gelezen haha. Heb echt verschrikkele foto's gezien van smurrie tegen de muur aan etc. Maar ook een geweldig uitzicht vanaf bepaalde kamers op het Empire State Building.BuckeyeRed schreef:Hopelijk heb je wel de tours van Gray Lines (rode bussen) en niet van CitySights (blauwe bussen). Die blauwe beviel ons vrij slecht een paar weken geleden, en we hebben ook wat van de rode meegekregen en die gidsen bijvoorbeeld waren veel beter, plus betere klantenservice.rob2iecorte7 schreef:Iemand die deze tour heeft gedaan? Ervaringen.... is het, het geld waard?
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Staten Island ferry is gratis (althans 6 jaar geleden wel). Als je Libby graag van wat dichterbij wilt zien, maar niet naar het eiland zelf wilt, is dit een heel goed alternatief.
De hop-on/off heb ik de eerste keer dat ik in NYC was ook gedaan, helaas hadden we gewoon te weinig tijd ingepland waardoor we meer op de bus zaten als dat we rond hebben kunnen lopen. Dat hebben we de keren erna wel goedgemaakt door gewoon een kleine planning te maken met wat we wilden zien en alles met het ov te bezoeken.
In deze periode van het jaar kan je last hebben van smog en het kan ook flink stinken in de stad. Als je plannen hebt om het Empire State te bezoeken kijk dan even goed naar de lucht, is het bewolkt heb je grote kans dat je niet veel ziet, is het helder en kan je de top van het Empire zien zou ik lekker naar boven gaan en genieten van de uitzichten.
De hop-on/off heb ik de eerste keer dat ik in NYC was ook gedaan, helaas hadden we gewoon te weinig tijd ingepland waardoor we meer op de bus zaten als dat we rond hebben kunnen lopen. Dat hebben we de keren erna wel goedgemaakt door gewoon een kleine planning te maken met wat we wilden zien en alles met het ov te bezoeken.
In deze periode van het jaar kan je last hebben van smog en het kan ook flink stinken in de stad. Als je plannen hebt om het Empire State te bezoeken kijk dan even goed naar de lucht, is het bewolkt heb je grote kans dat je niet veel ziet, is het helder en kan je de top van het Empire zien zou ik lekker naar boven gaan en genieten van de uitzichten.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
rob2iecorte7
- Amerika-ontdekker
Ok bedankt voor de tip, zal het onthouden! Heb vanacht gedroomt dat er erg veel smog was in New York en erg slecht weer haha! Hopen dat het volgende week niet zo is, al is het weerbericht voor volgende week niet zo positief!mirdj schreef:De Staten Island ferry is gratis (althans 6 jaar geleden wel). Als je Libby graag van wat dichterbij wilt zien, maar niet naar het eiland zelf wilt, is dit een heel goed alternatief.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 5635 Weergaves
-
Laatste bericht door jerkar
-
- 6 Reacties