august 13e (middag) kom ik aan te JFK, New York en 17e middag vertrek ik weer. Eerste keer in NY en ik weet vrij weinig over New York.
Na veel topics gelezen te hebben in dit sub-forum, is het me alsnog niet gelukt om (realistische) planning te maken. Ik ben veel bekende/onbekende termen tegengekomen zoals :
Times Square,Staten Island Ferry,Ground Zero,Brooklyn Bridge, Central Park ,Greenwich Village,Macy's,Empire State Building,Chinatown,Street Seaport ,Broadway.
Ik wil graag zoveel mogelijk van NY zien en omdat er zoveel te zien, vraag ik jullie om hulp. Het liefste alle business bezienswaardigheden van NY. Maar helaas kon ik geen realistische planning maken.
Ik weet alleen dat ik zal slapen bij Chelsea of Amsterdam hostel, echter weet nog niet welke, mijn budget is ongeveer $ 300 voor 3 nachten slapen. Is het mogelijk om de bagages overdag in die hostel achter te laten?
Voorlopig ziet mijn schema als volgt uit:
Dag 1: Dinsdag (middag)
- aankomst JFK, rond 15:00 uur
- met AirTrain naar Hostel?
Dag 2: Woesndag
Dag 3: Donderdag
Dag 4: Vrijdag
- vertrek naar Las Vegas rond 14:00uur
Kunnen jullie mij helpen met dag 2 en 3 planning. Zoals aangegeven wil ik zoveel mogelijk van NY zien, en daarvoor gebruik maken van 't openbaar vervoer: die hop-in/off bussen, train, metreo etc.
Bedankt alvast...