Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Musical & dress code
Musical & dress code
Wij gaan naar de musical Chicago in New York. We vroegen ons alleen af of er iets van een dress-code is.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Een echte dresscode is er niet, je zult mensen zien in lange jurken/pakken en mensen in t-shirts en jeans. Ik doe toch meestal wel iets netjes aan naar het theater, want dat is wel de norm, ik vind, dat de jeans en t-shirt mensen er als een zere duim tussen uitsteken
.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
In Nederland trek ik ook vaak een pak aan als ik naar het theater ga, maar om nou een pak mee op vakantie te nemen speciaal voor het theater,vind ik een beetje te veel van het goede.Petra/VS schreef:Een echte dresscode is er niet, je zult mensen zien in lange jurken/pakken en mensen in t-shirts en jeans. Ik doe toch meestal wel iets netjes aan naar het theater, want dat is wel de norm, ik vind, dat de jeans en t-shirt mensen er als een zere duim tussen uitsteken.
Ik denk dat ik het gewoon op een overhemd met nette broek hou.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Musical & dress code
PBa schreef:Wij gaan naar de musical Chicago in New York. We vroegen ons alleen af of er iets van een dress-code is.
Hoi PBa,
Mooie musical wij zijn er in 1999 naar toe geweest in Tucson AZ daar liepen de meeste bezoekers gewoon in vrije tijds kleding, T-shirt of licht overhemd maar het was dan ook ruim 30 graden.
Gr.
Rob
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, gelijk heb je, Rick doet soms een pak aan, maar lang niet altijd. En hij zou er niet speciaal een pak voor meenemen.PBa schreef:
Ik denk dat ik het gewoon op een overhemd met nette broek hou.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC