Zoooo he he eindelijk gaan we morgen dan. We hebben een beetje een rottijd momenteel en ik heb echt zin in een uitstapje, al is het maar drie dagen. Wel jammer dat m'n man niet mee gaat (kan), maar dochter en ik (al is ze pas bijna 9) kunnen dit soort dingen heel goed samen doen, dus we zullen er wel van genieten.
Tsja wie Madagascar heeft gezien weet dat een achtjarige natuurlijk naar de CP zoo wil (al is de film gebaseerd op de zoo in de jaren '60).
Verder heb ik besloten toch maar niet te veel te plannen, we zien wel. We zijn er in feite maar 48 uur dus toch vrij kort en om te gaan rondrennen om van alles te zien vinden we niet echt nodig, dan kunnen we altijd een andere keer terugkomen (voor ons gemakkelijk om te zeggen omdat het redelijk in de buurt is).
Bedankt voor de tips, ik heb ze aan het lijstje met opties (;)) toegevoegd.
Overigens Petra, even verduidelijken - ik weet wel dat ik vast een verkeerd beeld heb van de zoo's hier... Het is me in 15 jaar tijd nog niet gelukt om er 1 te bezoeken, daarom zei ik ook 'vooroordeel'... en voor mij zijn vooroordelen van die dingen waarbij je, als je ziet hoe het werkelijk is, altijd ongelijk krijgt.