Wij (mijn partner, ik en onze 2 kinderen van 6 en 3) willen eind oktober, begin november 3 weken naar de oostkust. Paar jaar terug hebben we met een camper de west-kust aangedaan wat echt super was.
- Maximaal 21/22 dagen
- Houden van natuur, hiken, wildlife
- Af en toe een stad hoort erbij, maar niet te veel
- 2 dagen Disney vanwege familiebezoek die er dan ook zijn
1. New York
2. New York
3. New York -> hierna camper ophalen
4. Washington -> hoeven washington zelf niet per se te zien, ging ons meer om de route, maar mocht het wel te combineren zijn voor de hilights helemaal prima.
5. Shenandoah National Park
6. Blue Ridge Parkway (Roanoke) -> weten nog niet goed waar te slapen, aangezien dit meer een route is dan een bestemming
7. Great Smoky Mountains -> hoeven niet iedere avond op dezelfde camping te staan als het logischer is om te verplaatsen door het park qua bezienswaardigheden
8. Great Smoky Mountains
9. Great Smoky Mountains
10. Charleston -> deze twijfel ik over maar direct door naar Savannah is misschien een te lange reisdag.
11. Savannah
12. Saint Augustine -> gekozen als tussenstop om de reis op te breken, alternatieven zijn welkom
13. Tampa
14. Tampa
15. Everglades National Park
16. Everglades National Park
17. Miami Beach
18. Orlando (camper inleveren)
19. Orlando
20. Orlando
21. Terugvlucht
Laatste stukje twijfelen we sowieso nog over, normaal zouden we namelijk liever relaxed eindigen ipv de chaos van Disney, maar we moeten dit op het eind plannen ivm familie die er anders nog niet is. En door schoolvakanties zitten we ook gebonden.