Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis edeichhorn: van Boston naar Chicago.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Reis edeichhorn: van Boston naar Chicago.
Goedendag,
Wij gaan deze zomer een reis maken van Boston naar Chicago.
Nu zijn wij benieuwd of er mensen zijn wie bekent zijn met deze route.
Wij zijn echt stadsmensen en geven niet zoveel om de natuurparken (om er te verblijven dan)
Wij vliegen 25 juli naar Boston en willen via Philadelphia naar de Niagara Falls en dan door naar Chicago waar we op 10 augustus weer naar huis vliegen.
Van Boston naar Philadelphia hebben we al helder, maar van Philadelphia naar de Niagara Falls en door naar Chicago nog niet, misschien heeft iemand een route welke wij kunnen bekijken.
Groet Ed
Wij gaan deze zomer een reis maken van Boston naar Chicago.
Nu zijn wij benieuwd of er mensen zijn wie bekent zijn met deze route.
Wij zijn echt stadsmensen en geven niet zoveel om de natuurparken (om er te verblijven dan)
Wij vliegen 25 juli naar Boston en willen via Philadelphia naar de Niagara Falls en dan door naar Chicago waar we op 10 augustus weer naar huis vliegen.
Van Boston naar Philadelphia hebben we al helder, maar van Philadelphia naar de Niagara Falls en door naar Chicago nog niet, misschien heeft iemand een route welke wij kunnen bekijken.
Groet Ed
Re: Reis van Boston naar Chicago
Hoi Ed,
Mijn man en ik hebben in 2008 deze mooie route (grofweg) gereden. Qua afstanden en tijden toen allemaal goed te doen. Je hebt dan echt een aantal geweldige steden in 1 roadtrip te pakken. En de Canadese kant van de Niagara Falls was destijds indrukwekkender dan de US kant. Ik ben er daarna nooit meer geweest dus kan niet zeggen hoe het nu is.
Chicago - 2 nachten
Cleveland - 1 nacht
Pittsburgh / Lancaster County - 1 nacht
Washington - 2 nachten
Philadelphia/Atlantic City - 1 nacht
New York/New Jersey - 1 nacht
Providence - 1 nacht
Boston - 2 nachten
Jackson/Lincoln NH (White Mountains)- 1 nacht
Quebec - 2 nachten
Montreal - 1 nacht
Ottawa - 1 nacht
Toronto - 1 nacht
Niagara on the Lake - 1 nacht
Detroit - 1 nacht (terugvlucht)
Veel plezier met plannen.
Mijn man en ik hebben in 2008 deze mooie route (grofweg) gereden. Qua afstanden en tijden toen allemaal goed te doen. Je hebt dan echt een aantal geweldige steden in 1 roadtrip te pakken. En de Canadese kant van de Niagara Falls was destijds indrukwekkender dan de US kant. Ik ben er daarna nooit meer geweest dus kan niet zeggen hoe het nu is.
Chicago - 2 nachten
Cleveland - 1 nacht
Pittsburgh / Lancaster County - 1 nacht
Washington - 2 nachten
Philadelphia/Atlantic City - 1 nacht
New York/New Jersey - 1 nacht
Providence - 1 nacht
Boston - 2 nachten
Jackson/Lincoln NH (White Mountains)- 1 nacht
Quebec - 2 nachten
Montreal - 1 nacht
Ottawa - 1 nacht
Toronto - 1 nacht
Niagara on the Lake - 1 nacht
Detroit - 1 nacht (terugvlucht)
Veel plezier met plannen.
Re: Reis edeichhorn: van Boston naar Chicago.
Dit lijkt me wel wat veel, volgens mij zaten jullie grotendeels in de auto en hebben weinig meegekregen van de steden zelf?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als jullie meer van steden houden dan van natuur zou het niet gek zijn om Washington mee te nemen.
Hoeveel tijd heb je voor het stuk naar de Niagara Falls? Ligt het verblijf in de genoemde steden al vast?
Wij bezochten de falls in 2012. We reden toen van DC via Lancaster (Amish Country) en Watkins Glen naar Niagara. Heb je hier al een hotel? Wij zaten aan de Canadese kant met uitzicht op de Falls; dat is een aanrader. Onderweg deden wij een aantal wandelingen, en we hebben de nodige covered bridges bekeken. Misschien heb je iets aan ons verslag. Als je het op je smartphone bekijkt is het handig om de internetversie te openen, dan zie je de route per dag in het menu.
Marianne
Hoeveel tijd heb je voor het stuk naar de Niagara Falls? Ligt het verblijf in de genoemde steden al vast?
Wij bezochten de falls in 2012. We reden toen van DC via Lancaster (Amish Country) en Watkins Glen naar Niagara. Heb je hier al een hotel? Wij zaten aan de Canadese kant met uitzicht op de Falls; dat is een aanrader. Onderweg deden wij een aantal wandelingen, en we hebben de nodige covered bridges bekeken. Misschien heb je iets aan ons verslag. Als je het op je smartphone bekijkt is het handig om de internetversie te openen, dan zie je de route per dag in het menu.
Marianne
@mtl Ik kan me heel goed voorstellen dat heel veel mensen deze route te intensief vinden. Maar wij houden hiervan.
We kiezen 1 of 2 bezienswaardigheden per bestemming en dat werkt voor ons. We hebben in 2008 niet in New York overnacht en hebben de stad opzettelijk rechts van ons laten liggen.
We hadden ook geen overnachtingen vooraf geboekt en hebben elke dag gekeken waar we uitkwamen (aanbod genoeg). Als we ergens langer wilden blijven kon dat en korter was ook geen probleem.
Er zijn altijd steden/gebieden waar we meer van zouden willen zien. Die probeer ik in een latere rondreis nog eens in te plannen (in de route zelf of als tussenstop in de vluchten). Zo hebben we veel plekken al een 2e of 3e keer gezien.
We kiezen 1 of 2 bezienswaardigheden per bestemming en dat werkt voor ons. We hebben in 2008 niet in New York overnacht en hebben de stad opzettelijk rechts van ons laten liggen.
We hadden ook geen overnachtingen vooraf geboekt en hebben elke dag gekeken waar we uitkwamen (aanbod genoeg). Als we ergens langer wilden blijven kon dat en korter was ook geen probleem.
Er zijn altijd steden/gebieden waar we meer van zouden willen zien. Die probeer ik in een latere rondreis nog eens in te plannen (in de route zelf of als tussenstop in de vluchten). Zo hebben we veel plekken al een 2e of 3e keer gezien.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2173 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 2 Reacties