Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

looking for an internship in NYC

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Gesloten
David26
Amerika-ontdekker

looking for an internship in NYC

Bericht door David26 »

Hallo allemaal,

Ik ben 2e jaars student International Business & Management aan de Hogeschool Rotterdam. Momenteel ben ik op zoek naar een stage in New York voor 5 maanden(September 2007 - Januari 2008). Het liefst gerelateerd aan marketing/PR, Business development.

Al sinds februari was ik begonnen met het benaderen van bedrijven die in NY gevestigd zitten. Na lange tijd heb ik nog steeds weinig reacties ontvangen. Van de meeste bedrijven heb ik niks meer vernomen of het zijn afwijzingen. Blijkbaar zonder kruiwagen is het gewoon moeilijk om in NY een stageplek te vinden. Ik heb leraren op school om advies gevraagd maar die raadden mij om ook elders te kijken. Maar ik ben eenmaal zo koppig want als ik een doel heb, wil ik ook tot het uiterste voor gaan.

Dus als je iemand kent of contacten hebt die iets voor mij kunt betekenen dan verneem ik dat graag. Ik zou het heel erg waarderen voor de moeite. En je denkt dat je wat meer over mij wilt weten of stuurt mij een mail(0788583@student.hro.nl) met een contactadres, maakt niet uit, als ik maar mijn CV en motivatiebrief kan sturen.

Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groeten,

David
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

*Note Mod
Dit draadje is in 4 verschillende topics gepost dat wordt aangemekt als spam en dat is op dit forum verboden.
Deze gaat dus op slot.
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer