Hallo,
In september 2022 gaan we eindelijk weer naar onze grote liefde: New York.
Het plan is om dan met de Amtrak een bezoek te brengen aan de stad Providence, dik 3 uur rijden.
Wij weten echter niet of er in deze stad genoeg te doen is voor één of twee overnachtingen.
Wie is hier al eens geweest en heeft leuke tips?
Heyy! ik woon hier en ik zou eerlijk zeggen ik denk dat 1 overnachting ( naar mijn mening ) genoeg is.
Ligt er ook aan waar jullie van houden of wat voor activiteiten jullie leuk vinden/willen doen.
Dank mtl en Lizzyq13
Goed om te horen van een local en we gaan inderdaad 1 overnachting boeken.
Wij genieten eigenlijk van alles wat een voor ons vreemde stad te bieden heeft.
Beetje rondwandelen, wat shoppen, sfeer proeven, lokale bouwstijlen bekijken, goed restaurant uitproberen en wat genieten van de horeca ter plekke.
Als hotel denken wij aan Courtyard Downtown en heb je nog tips voor een fijn restaurant of straten die we kunnen/moeten bezoeken?
NY is inmiddels volledig geboekt met vluchten en ons favoriete hotel in SOHO, heerlijk.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.