Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis TomD: roadtrip New England + Niagara Falls.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
TomD
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 6

Reis TomD: roadtrip New England + Niagara Falls.

Bericht door TomD »

Hey,

In juli zouden we graag met ons gezin (2 kinderen, 4 jaar en 8 jaar) een roadtrip maken door New England tot aan Niagara Falls.
Graag had ik wat feedback op onze planning gehad, want met 2 kinderen wil ik het ook niet te zwaar maken.

Day 1: Aankomst Boston
Day 2 & 3: Boston (2de dag zouden we whalewatching tour doen)
Day 4: Van Boston naar Salem (bezoeken) en dan verder naar Kennebunkport
Day 5: Kennebunkport naar Conway
Day 6 & 7: White Mountains
Day 8: Conway naar Albany (of Lake George)
Day 9: Albany naar Niagara Falls
Day 10: Niagara falls
Day 11: Niagara naar Ithaca
Day 12: Ithaca
Day 13: Ithaca naar Hudson Valley (of andere tussenstop?)
Day 14: Hudson Valley naar Cape Cod
Day 15 & 16: Cape Cod
Day 17: Plymouth
Day 18: Vertrek vanuit Boston

Lijkt dit een haalbare trip? Zijn er plaatsen om langer of korter te blijven?
Als jullie nog suggesties of tips hebben qua verblijven, of activiteiten om met de kinderen te doen, altijd welkom.

Alvast bedankt!
Tom
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Roadtrip New England + Niagara Falls

Bericht door Tipsy_1 »

Ik vind het een mooie route.
Kijk voor Lake George eens naar Lake Saranac, vonden wij een leuk plaatsje (BW).

Ik ben zelf niet zo weg van Cape Cod (druk, verre afstanden) en zou die tijd liever doorbrengen in bvb Vermont of Maine. maar dat is eigen keuze.
miro
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Reis TomD: roadtrip New England + Niagara Falls.

Bericht door miro »

Wij vonden Cape Cod heel leuk (ook in het hoogseizoen) en we zouden er zo weer heen gaan. Ook vanuit Provincetown gaan walvistochten, dus dat hoeft niet per se vanuit Boston.
In Boston is de Freedom trail leuk om te lopen.
In de White mountains kan je een bootje of waterfiets huren bij Echo Lake. Leuk voor de kinderen denk ik!
In Niagara falls kan je de boottocht en de Journey Behind the falls eigenlijk niet overslaan. Persoonlijk zou ik 1 nacht Niagara doen. Als je vroeg vertrekt uit Albany kan je in de middag nog iets doen in Niagara falls en de volgende ochtend ook voordat je weer vertrekt.
Laatst gewijzigd door miro op 25 jan 2020, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Jelmerr
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis TomD: roadtrip New England + Niagara Falls.

Bericht door Jelmerr »

Ik sluit me aan bij wat @miro zegt. The Freedom Trail is heel erg leuk en educatief, al gaat deze wel recht door de stad heen. Hij duurt ook wel een dik anderhalf uur om te lopen, geen idee of je kids daar trek in hebben, haha! Zelf zit ik momenteel in Vermont, prachtig om zijn groene bergen. Mocht je ergens een dagje over hebben, het is een leuke staat!
-'16, '20 VT
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer