Wij gaan in de zomer van 2021 voor zo'n 4 weken naar Amerika. De bedoeling is om eerst enkele dagen in New York te verblijven om vervolgens door te reizen naar het Zuidwesten. Ik ben al volop bezig met een planning en dit lukt al aardig goed. Heb al een mooi zicht op hoe we het in het Zuidwesten gaan aanpakken en nu heb mij nu gebogen over het New York gedeelte.
Grotendeels ben ik al uit aan de activiteiten/bezienswaardigheden die we willen doen daar maar vind het een beetje moeilijk in te schatten hoeveel dagen we hier voor nodig hebben ongeveer. Onze bedoeling is wel om het zo rustig mogelijk aan te doen en niet snel snel van het ene naar het andere te hollen...
Dit zijn de dingen die ik sowieso al in gedachten had om te doen daar (andere leuke/mooie tips zijn ook altijd welkom natuurlijk)

Dag 1: Brussel - New York
Dag 2: New York (Hop on Hop Off bus)
Dag 3: New York (Central Park/ Brooklyn Bridge/ Time Square)
Dag 4: New York (boottocht Manhattan)
Dag 5: New York (Top of the Rock viewpoint)
Dag 6: New York (eventueel een baseballwedstrijd als er wedstrijden zijn op dat moment uiteraard)
Dag 7: New York - San Francisco
Is het op deze manier een beetje logisch ingedeeld en is 5 volle dagen te veel of hebben we deze echt wel nodig volgens jullie? En zijn er nog must see's/do's die ik over het hoofd heb gezien toevallig?
Alvast bedankt hoor!

Frouke