Na in 2016 3,5 week naar de West-kust geweest te zijn en in mei 2017 een rondje Washington DC - Niagara Falls - New York gemaakt te hebben, gaan we eind oktober voor de tweede keer naar New York toe. Een goede vriend gaat de marathon lopen en wij hebben niet veel extra reden nodig om mee te gaan en hem aan te moedigen die dag
We vliegen op maandag 28 okt. heen (aankomst 13.00 uur) en vertrekken op maandag 4 nov. weer. De tickets zijn al geboekt en het hotel is ook vastgelegd (nog wel te annuleren uiteraard). Op zaterdag 2 nov. loop ik zelf mee met een 5km. run in Manhattan en op zondag 3 nov. is de marathon. Er blijven dus nog 4 volle dagen over om de stad en omgeving te bezichtigen.
Nu we dus tijdens de herfstperiode in NYC zijn, willen we toch proberen om iets van de mooie natuur mee te krijgen. Mijn vragen daarover:
- Hebben jullie tips voor een dagtocht vanuit NY?
- Op dit forum kwam ik Bear Mountain SP tegen als tip. Is dit eind okt. nog de moeite waard?
Als het niet haalbaar is, wordt het toch ooit in de toekomst nog een keer richting Vermont, New Hampshire en Maine
Dank alvast voor de reacties!