Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Favoriete horeca in NY

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
iris kranenbur
Amerikafan

Favoriete horeca in NY

Bericht door iris kranenbur »

Dag allemaal,

Ben donderdag teruggekomen van weer een geweldige week NY. Dit keer met mijn moeder! Voor haar de tweede keer, voor mij de 11e keer NY. Voor de foodies onder de forumleden hier enkele culinaire hoogtepunten van afgelopen week en echte aanraders:

-The Musket Room @ Nolita (fine dining en michelinster)
-Ukiyo @ East Village (van NLse chef, fine dining aan de chef's table)
-Dumbo House @ Dumbo (een van de Soho Houses, alleen voor leden)
-Jacks wife Freda @ Soho (erg goede en betaalbare steak en frites)
-Mermaid Inn @ East Village (superleuk terras voor EN super binnentuin, goede steak met frites)
-De hotdogs van Nathan! Deze karretjes vind je door de hele stad en de hotdogs zijn echt knapperig en zeer smaakvol.
-Sadelle @ Soho (mooie horecazaak, erg populair voor de lunch met bagels, gerookte zalm en cream cheese...aanrader, wel aan de prijs)

Volgende keer staan Momofuko en Chef's Club op het lijstje :) We sliepen in hotel Nolitan in Nolita, een super boetiekhotel en ik zou het zeker aanraden. Heel vriendelijke sfeer heerst er.

Wat een geweldige stad is het toch he!! Kan nu al niet wachten op terug te gaan! Wat zijn jullie favoriete horecazaken in de stad?
chell
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Favoriete horeca in NY

Bericht door chell »

Als je naar Momofuku gaat, ga dan ook naar The Milk Bar. Crack pie! Njum!
Reisverslagen/foto's
2015: New York
2018: Roadtrip Las Vegas - Seattle
2022: New York
2023: Anaheim (muziekfestival in the House of Blues)
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Favoriete horeca in NY

Bericht door winterpark »

Milk zit zelfs in Chefs table hoor ik laatst van een vriendin. Leuk :)

Hier ook tamelijk foodie. Ik vond ontbijt bij Five Leaves heel erg de moeite waard, vooral de pancakes met boterbal bovenop ;)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer