Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis New England + baby

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Morrigun99
Amerika-newbie

Rondreis New England + baby

Bericht door Morrigun99 »

Mijn vriendin + ik + onze (nu 2 maanden oude) dochter willen in het najaar een rondreis door New England gaan maken.
Wat we tot dusver hebben uitgezocht + voornemens zijn:

- Eind september t/m begin oktober (2/2,5e week)
- Rondreis per huurauto + diverse plekken om te overnachten (chalets/hotels/motels/appartementen)
- We huren een Maxicosi+reiswieg ineen. Dan kan de kleine verantwoord, liggend achterin slapen

- De route is grofweg: landen op Boston--> Gloucester (nacht) -->Portland (1/2 nachten)-->Bar Harbor (2 nachten)-->Bangor (op route naar White Mountains 1 nacht verblijf)-->White Mountains (2 nachten)-->mogelijk Lake Placid (1 nacht)-->Green Mountains (2 nachten)-->Cape Cod (2nachten)-->paar dagen Boston (2 nachten)

Paar vragen:
1. Wie heeft er ervaring met het reizen incl. zo'n kleine (ca. 5 maanden) door U.S.A? Algemene tips?
2. Wij willen via Booking.com verblijven boeken. Daar kun je aangeven dat je een kind tot 0 jaar meeneemt. Maar is het veilig om gewoon een 2 persoonskamer te boeken (en die kleine in een reiswieg in de hoek te leggen) of moet je écht voor 3 personen boeken? Ik begreep al dat campingbedjes in USA niet bijster vaak te regelen zijn (overwogen om er eentje bij Wallmart Boston aan te schaffen)
3. De mustsees zijn voor ons Salem (hoe toeristisch ook), Portland, Acadia Park, White/Green Mountains, Bangor (jaja Stephen King-fan) & Boston. De rest zijn we nog aan het ontdekken. Hebben jullie nog aanraders?

Wij zijn vooral op zoek naar mooie natuur, toegankelijkheid (kleintje mee he) en relaxt rondrijden. FYI: we hebben vaker zulke rondreizen gemaakt met de auto + het is een weloverwogen keuze om van tevoren het verblijf overal vast te hebben liggen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Rondreis New England + baby

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben in september/oktober 2012 een vergelijkbare reis gemaakt. Misschien heb je iets aan ons reisverslag.

Waarom zou je (alleen) via booking.com reserverne? Je ziet dan niet alle mogelijkheden. Wij boeken meestal rechtstreeks bij het hotel; dan zie je ook beter wat de mogelijkheden zijn. Een kinderbed erbij lijkt me trouwens nergens een probleem.

Marianne
Domi13
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Domi13 »

Morrigun99 schreef: - We huren een Maxicosi+reiswieg ineen. Dan kan de kleine verantwoord, liggend achterin slapen
Best eens navragen of het toegelaten is in de VS om je baby in zo'n reiswiegje te vervoeren.

We gaan binnen een week naar de Noordoosten met onze baby van 7maand.
Volgens mij zou je best een accomodatie zoeken voor 2pers. bij booking.com. Ze durven soms een baby als een 3de volwassene aan te rekenen.
Alle info rond baby-child policy vind je bij 'Belangrijke info' of 'Kleine lettertjes', ook of het mogelijk is om een babybedje te reserveren en hoeveel het kost.
:offtopic: Zie 'Kortingsbonnen, Groupon en andere acties deel 2' pagina voor alle kortingen (ook voor Booking.com).
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Toen onze jongste die leeftijd had boekte ik gewoon kamers voor 4 personen (want kamers voor 5 zijn lastiget te vinden), en nooit problemen gehad als we.met 5 bij de receptie stonden. Wij namen gewoon zelf een bedje mee.
Maar in jullie geval zou ik denk ik gewoon voor 3 boeken, op veruit de meeste plekken zal dat geen prijsverschil geven, dus waarom zou je dan moeilijk doen.

Wat voor combi maxi-cosi/reiswieg bedoel je? Is dat iets Europees of Amerikaans?
Terug in Texas!
Morrigun99
Amerika-newbie

Bericht door Morrigun99 »

Zoiets:

https://www.reiswieg.nl/wp-content/uplo ... ht-2-1.jpg

Maxicosi is qua houding niet goed voor lange ritten. Op deze manier kun je de maxicosi platklappen en ligt ze vast/veilig in een lighouding. Handig voor lange autoritten.
Bluebonnet
Amerikafan

Bericht door Bluebonnet »

Wat ik kan vinden moet je toch echt je baby in een goedgekeurd stoeltje vervoeren. Reiswieg is niet toegestaan. Babies van die leeftijd moeten rear facing vervoerd worden. Volgens mij is zijwaarts vervoer eigenlijk bijna nooit legaal voor kinderen die nog in een kinderzitje moeten.
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Ik betwijfel ook of je die in de VS mag gebruiken.
Terug in Texas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer