Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

White Mountains

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

White Mountains

Bericht door EvdB »

In 2009 zijn we ook naar het Noordoosten geweest en hebben toen oa de White Mountains bezocht.
Dit jaar gaan we weer en willen vooral andere dingen zien. We hebben maar 1,5 dag (tja te weinig maar onze nachten later op de reis in Bar Harbor liggen al vast,..)

De Mount Washington hoeft voor ons niet meer.
We overwegen de Valley train van de conway scenic railroad. Maar is dat wat?
We lezen vooral over de Notch Train, maar een trein rit van 5,5, uur heeft - gezien de tijd dat we in het park hebben- niet onze voorkeur.

Kortom, als jij terug zou gaan naar de White Mountains: wat zou je echt nog een keer willen zien? of waarvan baal je dat je het niet hebt gezien?
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: White Mountains

Bericht door analogkid »

Wij hebben gekanood op de Saco River. Dat zou ik zo weer doen! Beetje avontuurlijk met af en toe een stroom versnellinkje en een prachtige omgeving.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Als ik daar weer naar toe zou gaan zou ik opnieuw de Franconia Ridge Loop willen hiken, maar dan met mooi weer. Wat me ook leuk lijkt is een ritje met de kabelbaan naar Cannon Mountain en dan op de top van de berg een wandeling maken. Of een one-way met de kabelbaan en weer naar beneden lopen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wat hebebn jullie al gedaan in de White Mountains? En wanneer gaan jullie?
Wij vonden de Flume Gorge en de Kancagamus Hwy mooi, vooral vanwege de herfstkleuren. Zie voor beide ons 2012-verslag.

@Felicitas; gelukkig dat ik nu pas je verslag van Grafton Notch SP lees; anders waren wij nooit aan de Tabel Rock wandeling begonnen. :wink:

Marianne
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Ha ha, ik geloof dat we die vakantie in het noordoosten echt de meest slecht onderhouden trails hebben gelopen. In mijn herinnering hebben we toen meer dan ooit hangend aan struiken en kruipend over rotsblokken ons een weg gebaand door de bossen. Waren we nog wel zes jaar jonger :D
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

Bedankt voor de reacties! Leuke tips :-)

@ Martin & Marianne: Flume Gorge, de Kancagamus Hwy en met de auto de mt. Washington op hebben we al gedaan. We vertrekken 12 juli richting de USA, de vorige keer waren we ook in de zomer.
Mijn man moet in de schoolvakanties vrijnemen, maar zodra dat niet hoeft gaan we voor de Indian Summer .
Gast

Bericht door Gast »

Rond Lake Sunapee is het ook mooi.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer