Yep, ik zit er nu. In een eenpersoonskamer met prive badkamer.
Verwacht geen nieuw en luxe Europees ****hotel; het is een ouder gebouw met kleinere kamers. Er zijn kamers met gerenoveerde badkamers (klein maar mooi) op de bovenste verdieping. Ik zit nu op de 6e met een oudere badkamer. Klein maar prima (en tegen de Amerikaanse gebruiken in een douche met doucheslang en afzonderlijke warm en koud water knoppen. Heerlijk).
M.u.v. zondag is er gratis ontbijt: toast, roerei, bacon etc, cake, yoghurt, vers fruit. Vrij uitgebreid voor Amerikaanse begrippen.
En het ligt heerlijk centraal: midden in Chelsea met een metrohalte op 100m (o.a. lijn E rechtstreeks vanaf JFK - Jamaica station). Andere lijnen een blok verder en weer een lijnen nog een blok verder). Ideaal.
Het is wel een Katholiek guesthouse: overal kruisbeelden, rozenkranzen, foto's van pausen, bischoppen etc. Moet je tegen kunnen.
Het is mijn 2e keer hier en zou hier een volgende keer zo weer naar toe gaan. Zeker voor deze prijzen zal het lastig zijn beter te vinden.
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)