Reis Evelien92: New York 1 week in April 2018. Is mijn dagindeling haalbaar?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
mtl
Amerika-expert

Re: Reis Evelien92: New York 1 week in April 2018. Is mijn dagindeling haalbaar?

Berichtdoor mtl » 09 okt 2017, 10:31

Zeker op dag 1 zou ik helemaal niks reserveren en plannen.

meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Reis Evelien92: New York 1 week in April 2018. Is mijn dagindeling haalbaar?

Berichtdoor meyem » 09 okt 2017, 18:27

Mijn allereerste middag in NYC in 2009 ben ik ook meteen naar ToTR gegaan .... ik was wel een soort van virtueel dronken (lees: jetlagged) toen ik daarboven stond, maar ik vond het evengoed onwijs gaaf ... mijn neef, toen 18 geloof ik, had zich meteen teruggetrokken in de hotelkamer, maar dat vond ik zonde ...
echt iets reserveren zou ik ook niet doen, maar plannen is wat anders ...
(ik boek tegenwoordig ook niets meer voor de 2e avond, want dan ben ik meestal ook nog niets waard ..... :lol: )
Mijn NYC blogs
We are all but images of our time

Carolena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Berichtdoor Carolena » 12 okt 2017, 09:50

Ik reserveer enkel Statue of Liberty, crown entrance. Ik las dat dit echt wel nodig was om van te voren vast te leggen.
Ook bestellen we al tickets voor ToTR op voorhand, geen vaste dag, maar kwestie van de kosten al een beetje van te voren te spreiden.
Een lijstje maken met dingen die je wil zien, is altijd handig, maar aan een hele gedetailleerde planning heb je weinig. Er is zooooveel te doen altijd. En dan is het ook leuk om "go with the flow" te kunnen gaan.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht