Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Lentes1: Advies route en overnachtingen New England

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Reis Lentes1: Advies route en overnachtingen New England

Bericht door Kokopelli »

Ik denk dat de route in de beschikbare tijd prima is. Wij waren er in oktober 2015. Je weet nooit van te voren wanneer de kleuren op zijn mooist zijn, maar het is er hoe dan ook prachtig. Misschien heb je nog iets aan ons verslag.
Ik zou zelf eerder kiezen voor Rockport dan Gloucester, vond ik iets gezelliger aandoen. Maar op zich ligt het op Cape Ann allemaal bij elkaar in de buurt.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
Lentes1
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Lentes1 »

Bedankt! Leuk dat reisverslag, kort doorheen gelezen, ga er zo nog even beter voor zitten :)

Ik zocht op een hotel bij Francona maar kon niks naar wens vinden, we denken nu aan 2 nachten Lincoln (waarom ook niet, ligt dichtbij Francona haha)

Vraag me af of we daarna de route vanaf waterbury zullen pakken of net zo goed direct naar killington kunnen rijden en vanaf daar route 100 nemen?

Heb dan vrijdag en zaterdag nog een overnachting nodig op de route, wat zijn leuke plekken? In de bergen vind ik het lastiger zoeken dan bij de kust merk ik!
En voor de zondag een invulling van de dag, ik denk zelf eraan om de laatste dag max 1,5uur vanaf JFK te slapen zodat we niet overdag lang in de auto moeten en dan nog in het vliegtuig. Maar wat doen we wel? Iemand ideeën?
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

In Franconia vonden we Gale River Motel and Cottages een heel prettig logeeradres. We sliepen er in 2012 twee nachten, dus wel al weer even geleden.
Lentes1
Amerika-ontdekker

Bericht door Lentes1 »

Dank! Ik had gezocht via booking.com daar staat deze niet op.

Voordeel van booking.com is op dit moment dat ik gratis kan wijzigen/annuleren bij alles wat ik heb geboekt (en hiervan al een aantal keren gebruik gemaakt)
Maar wanneer de route definitief is kan ik ook andere hotels boeken
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Ja dat is wel een groot voordeel van booking.com. De cancellation policy is altijd duidelijk te vinden.
Lentes1
Amerika-ontdekker

Bericht door Lentes1 »

Filicitas, wat heb jij ook al veel reizen gemaakt! Fantastisch lijkt me dat! Dit zal pas mijn eerste keer worden!

Wat was jouw mooiste reis? Heb je nog aanbevelingen voor ons in Mei? (Ben nu al zo enthousiast dat ik me niet voor kan stellen dat ik niet weer terug wil naar Amerika! Haha)
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Ha ha, lastig te zeggen wat de mooiste reis was. In iedere reis zaten zoveel fantastische ervaringen dat ik er niet een kan uitpikken als dé mooiste. Ik vind het meest bijzonder het zuidwesten (aanrader in mei!) en Yellowstone. Maar we houden van afwisseling en we hebben ook zoveel andere prachtige gebieden ontdekt. Ik hou zelf ook erg van groen en bergen.
Lentes1
Amerika-ontdekker

Bericht door Lentes1 »

Zuid westen lijkt me ook prachtig!
Het nadeel is dat ik nog geen kennis heb van alle gebieden dus een reis plannen kost mij nog heel veel tijd (al is dat wel een leuke bezigheid!)

Voor nu nog het laatste stuk van de route, wie denkt er mee?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer