Kunnen jullie mij tips geven waar ik in New York best een auto kan huren ? Ik blijf eind juli 8 dagen in Manhattan en wil dan een roadtrip starten met als eerste overnachting in Newport Rhode Island. Ik wil eigenlijk niet in New York City die auto huren, ook omdat er daar minder keuze is...locatie heeft niet zo veel belang want als we terug zijn blijven we ook nog 2 dagen in New York, dus eveneens zonder auto. Onze vlucht vertrekt dan in Newark airport maar ik kan de auto ook op een andere plaats huren en terugbrengen.
Graag jullie ervaringen en advies. Thanks
OK Marianne bedankt ik heb me gek gezocht achter mijn eigen bericht want ik vond het nergens meer terug...ik probeer dit nu te verwijderen want nu staat het dubbel natuurlijk. Ik ben trouwens blij met de antwoorden bij "vervoer".
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.