Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

driepersoons kamer NY

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Van Alphen
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 10

driepersoons kamer NY

Bericht door Van Alphen »

Voor mijn zoon en zijn vrienden ben ik op zoek naar een hotelkamer in New York met 3 (of 4) eenpersoons bedden. Via je gebruikelijke boekingssites is die selectie niet te maken. Wie heeft de gouden tip??
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: driepersoons kamer NY

Bericht door Martin & Marianne »

Lijkt me lastig. Willen ze niet in een hostel overnachten?
Of google eens op "hotels NY twin beds".

Marianne
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Dat is meestal goed zoeken, en vooral prijzig ... ik ben het met vorige spreekster eens, waarom geen hostel? Misschien kun je via direct contact een 4pp kamer in een hostel boeken? Ik kan de YMCA op Columbus Circle aanbevelen en de HI in Upper West staat ook prima bekend.

een paar hotels:
Americana Inn, vlakbij Bryant Park, heeft 1 of misschien meerdere kamers met 3 bedden
Hotel Metro
Belleclaire hotel
Best Western Hospitality
Beacon hotel
The Wolcott
Tryp Times Square South
Comfort Inn Chelsea
Courtyard Midtown East
Kimberly hotel
(de meeste 'suite' hotels hebben een optie voor 2 bedden en een bedbank ...)

overigens geven veel sites (zeker booking.com) wel de optie om 3 of meer pp in te voeren ... bij de keuzes die je dan krijgt kun je zien of er sprake is van 3 bedden ... en anders het betreffende hotel even mailen ...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Newyork18
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Newyork18 »

Ik heb recent een 3 persoonskamer geboekt bij hotel wolcott. Als het goed is krijgen wij 3 x 1 persoonsbedden.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer