Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rit door Central Park met paard en koets

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
elloisa
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Rit door Central Park met paard en koets

Bericht door elloisa »

Hoi allemaal,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de ritten met paard en koets door Central Park?? Ik zie een rit van 20 min, is dat te kort? Ik vind de langer erg prijzig worden..
Ik ga in februari naar New York met mijn ouders, terwijl wij daar zijn is hun trouwdag, dus wilde ze iets "romantisch" kado doen. Heb wel wat leuke dingen gevonden. Maar vaak erg kostbaar.....

Hoor graag jullie ervaringen!
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Rit door Central Park met paard en koets

Bericht door meyem »

Februari kan pittig koud zijn. En al kijg je een warme deken om je heen, 20 minuten is vast genoeg.
Ik heb het nooit gedaan, maar het ziet er altijd heel gezellig uit. De ene koetsier kletst meer dan de ander .... ik zou het ter plekke uitkiezen, denk ik ,,,
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
elloisa
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Rit door Central Park met paard en koets

Bericht door elloisa »

Ok thx!
We gaan eind feb. Hopelijk de ergste kou dan voorbij. Hoewel het ook wel weer wat heeft. We vermaken ons sowieso wel :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer