Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Het verhaal van een iconische foto

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Het verhaal van een iconische foto

Bericht door meyem »

Elke New-York-ganger kent de foto wel, de bouwers van Rockefeller Center die in de lucht van hun lunch genieten ...

hier wat meer info over die foto:
Afbeelding
Dutchess
Amerika-expert

Re: Het verhaal van een iconische foto

Bericht door Dutchess »

Geweldig filmpje! Ik krijg wel de kriebels in de buik als ik er naar kijk - doodeng, zo hoog!
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Roosuithoorn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door Roosuithoorn »

Prachtig filmpje. Ongelofelijk dat er zo gewerkt werd. Ik vraag me af of er veel naar beneden gekukeld zijn :cry:
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
Sparkling Pointe
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sparkling Pointe »

Mooi filmpje en wat is er veel veranderd (in de westerse wereld).
Die fotografen hadden het ook niet makkelijk.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer