nadat ik helaas onze reis van oktober naar het westen van de V.S. heb moeten annuleren ben ik toch op zoek gegaan wat ik eventueel nog in November zou kunnen doen.
Mijn Oom en mijn neef die gaan altijd naar een beurs in Orlando en daar mag ik dit jaar mee. Ze gaan nog eerst een weekend naar New York en ook daarvoor hebben ze me uitgenodigt. (Me lucky bas*

Maar goed ik wil dus eigelijk een midweek eerder vliegen zodat de vakantie niet zo kort is.
Mijn eerste planning was om naar Boston te gaan en dan de trein naar New York te pakken.
Toen besefte ik me dat het tijdens de presidentsverkiezingen valt (7-11 tot 11-11)
De volgende planning was dan van 7-11 tot 9-11 Washington D.C. en van 9-11 tot 11-11 naar Boston.
Nou denk ik dat ik dan alleen maar aan het hasten ben beide steeden niet goed kan bekijken (washington ben ik vorig jaar al geweest)
Dus denk dat ik het beste 5 dagen washington kan doen en dan met de trein naar New York kan gaan.
Mijn vraag is eigelijk of iemand weet wat voor mogelijkheden er zijn om ze veel mogelijk van de verkiezingen mee te maken.
Weet iemand of je gewoon bij het witte huis kunt gaan staan zodat je de speech van de winnar kunt luisteren? Is alles afgesloten dus onmogelijk te bezoeken? Is er iets waar ik extra rekening mee kan/ moet houden?
En weet zo toevallig iemand hoe ik het beste de treinreis kan regelen? (tickets, tijden, opstapplaatsen en co)
alvast bedankt!