Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Ilsje: hulp gezocht bij invullen reis Boston-NewYork en Maine?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Ilsje
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis Ilsje: hulp gezocht bij invullen reis Boston-NewYork en Maine?

Bericht door Ilsje »

Hallo allemaal,

Hopelijk kunnen jullie me helpen.... Wij (mijn man en ik en we hebben 2 zoons van 15 en 13 jaar) hebben tickets geboekt naar Boston. We zijn met z'n 4-en al 3x in Florida geweest (1x Orlando, 1x Tampa en 1x Washington en gave roadtrip heen en weer naar tampa area) en de jongens zouden t liefst weer daarheen gaan (huis met zwembad-strand-surfen-golfen en shoppen). Wij wilden nu wel s wat anders en toen er vrij voordelige tickets naar Boston voorbij kwamen hebben we ze geboekt.
Nu probeer ik een trip te maken voor 17 dagen in augustus... Lees me suf aan al die geweldige reisverslagen, maar kom er niet echt uit. New York willen we graag, Boston, de kust omhoog richting Maine lijkt mij prachtig, niagara watervallen ook iets wat we moeten zien... Whalewatching.... Cape Cod....Er is teveel ben ik bang. Hoe krijg ik dit in 17 dagen gepland? Is dat te doen of is het teveel in korte tijd? Hebben jullie tips? Huizen met zwembad zoals er in Florida genoeg zijn, heb ik in deze regio nog niet kunnen vinden. Want een paar dagen op 1 plek vinden we eigenlijk ook wel fijn. En wil t ook leuk en cool voor de boys houden ;-) Doorvliegen naar Florida wordt hier geroepen ;-)

Wie kan mij tips geven over wat wel en wat niet en of de afstanden te doen zijn? Alvast bedankt voor de moeite!
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Hulp gezocht bij invullen reis Boston-NewYork en Maine?

Bericht door analogkid »

Ik zou, als je 17 dagen hebt, Niagara Falls laten vallen. Dat ligt echt uit de richting. Vanuit Boston naar Acadia en dan via White Mountains en Green Mountains naar NYC en dan evt. via Cape Cod weer naar Boston?

Misschien is een camper een optie? Vonden wij erg leuk, ook met tieners.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Ries Ilsje:Hulp gezocht bij invullen reis Boston-NewYork en Maine?

Bericht door Hinko »

Hoi Ilsje! Welkom op het forum.

Tja ik zou de falls ook skippen denk ik. Voor New York ben je minimaal al 3 of 4 kwijt. Boston minimaal 1 volle dag.
Je kunt een paar dagen lekker ontspannen op Cape Cod. Al is het daar denk ik wel druk in de zomer. Maar goed waar niet.
Je kunt ergens nog whale watch toer doen. Een paar dagen doorbrengen in de White Mountains is een optie. Net als ene volle dag Acadia.

Probeer eens een route uit te schrijven. Zo kunnen we iets gerichter adviezen geven.

Een voorbeeldje met Niagara Falls, Onderstaand is wel 18 dagen, maar het geeft je even een idee.

Thuis - Boston
Boston - Cape Cod
Cape Cod
Cape Cod
Cape Cod - New York
New York
New York
New York
New York - Watkins Glen
Watkins Glen - Niagara Falls
Niagara Falls - Green Mountains
Green Mountain - White Mountains
White Mountains
White Mountains - Acadia
Acadia
Acadia - Boston
Boston
Boston - Thuis
tri_ap
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door tri_ap »

http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=9&t=62913

topic over onze reis; wel een paar dagen langer maar wel nuttige tips....
Ilsje
Amerika-newbie

Bericht door Ilsje »

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie snelle reacties! Superleuk!
Een camper hebben we zeker als optie, en als ik de prijzen voor hotels zie, is dat misschien ook wel een wat voordeliger optie...alleen ben ik zelf totaal geen kampeerder :?

Planning idee:
1aankomst Boston
2Boston- White Mountains
3White Mountains
4White Mountains
5White Mountains - Acadia
6Acadia
7Acadia - langs de kust terug? richting Portland?
8Portland - Cape Cod
9Cape Cod
10Cape Cod
11Cape Cod
12Cape Cod - NY
13NY
14NY
15NY
16NY
17NY - Boston
18Boston - terugvlucht

De 18daagse route van Hinko lijkt me trouwens ook ok, of wordt het dan wel heel veel rijden? iets van 1700 mile totaal zie ik op google maps. Het rondje van mijn planning is ruim 1100 mile.
En nog een vraag: Hoe hebben jullie het weer ervaren daar in augustus?
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

je hebt nu geen ruimte voor Boston. Een volle dag Boston is toch wel mooi. Ik vond het een leuke stad.
Ilsje
Amerika-newbie

Re: Reis Ilsje: hulp gezocht bij invullen reis Boston-NewYork en Maine?

Bericht door Ilsje »

Jaa je hebt gelijk...dat moet anders ...
Ilsje
Amerika-newbie

Bericht door Ilsje »

Hallo allemaal, ik heb een nieuwe reisplanning gemaakt:
1aankomst Boston
2 Boston
3Boston- White Mountains
4White Mountains
5White Mountains
6White Mountains - Acadia
7Acadia
8Acadia - langs de kust terug? richting Portland? Gelijk door naar Cape Cod?
9Portland - Cape Cod
10Cape Cod
11Cape Cod
12Cape Cod -NY
13NY
14NY
15NY
16NY
17NY- Boston
18Boston - terugvlucht

Hebben we zo tijd genoeg voor Acadia? Of anders kan er misschien nog wel een dagje van NY af? Ook kan het nog zijn dat we de reis omgooien en met NY beginnen....eerst NY en dan uitrusten of andersom...daar zijn de meningen hier nog over verdeeld :wink:

En heb ik nog een vraag: als we een camper gaan huren, kunnen we die dan beter op dag 12 in NY inleveren en de rest met huurauto of openbaar vervoer doen? Kan dat met alle bagage?

Hoor graag jullie ideeen.
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Voor het reizen met een camper hoef je helemaal geen kampeerder te zijn hoor! Zijn wij ook niet, maar al wel 2 keer met de camper geweest. Is echt SUPERLEUK!
Ik zou inderdaad, als je met camper gaat, starten in NYC en de camper pas na een paar dagen oppikken.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer