Hopelijk kunnen jullie me helpen.... Wij (mijn man en ik en we hebben 2 zoons van 15 en 13 jaar) hebben tickets geboekt naar Boston. We zijn met z'n 4-en al 3x in Florida geweest (1x Orlando, 1x Tampa en 1x Washington en gave roadtrip heen en weer naar tampa area) en de jongens zouden t liefst weer daarheen gaan (huis met zwembad-strand-surfen-golfen en shoppen). Wij wilden nu wel s wat anders en toen er vrij voordelige tickets naar Boston voorbij kwamen hebben we ze geboekt.
Nu probeer ik een trip te maken voor 17 dagen in augustus... Lees me suf aan al die geweldige reisverslagen, maar kom er niet echt uit. New York willen we graag, Boston, de kust omhoog richting Maine lijkt mij prachtig, niagara watervallen ook iets wat we moeten zien... Whalewatching.... Cape Cod....Er is teveel ben ik bang. Hoe krijg ik dit in 17 dagen gepland? Is dat te doen of is het teveel in korte tijd? Hebben jullie tips? Huizen met zwembad zoals er in Florida genoeg zijn, heb ik in deze regio nog niet kunnen vinden. Want een paar dagen op 1 plek vinden we eigenlijk ook wel fijn. En wil t ook leuk en cool voor de boys houden

Wie kan mij tips geven over wat wel en wat niet en of de afstanden te doen zijn? Alvast bedankt voor de moeite!