Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rooftopbars New York met dochter van 17
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Rooftopbars New York met dochter van 17
Het lijkt mij heerlijk 1 van onze dagen deze zomer af te sluiten met een drankje en een hapje in een gezellige rooftopbar, gewoon voor de beleving! Iemand een idee waar ik met mijn dochter wel terecht kan? Vroeg in de avond is prima, nachtbraken gaan we niet doen 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Rooftopbars New York met dochter van 17
Deze vonden wij wel leuk, met de Empire State building op de achtergrond en een leuke vibe. http://www.230-fifth.com/
Veel plezier in NY
Harry
Veel plezier in NY
Harry
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Misschien het je wat aan dit draadje?
Toen ik met mijn minderjarige neef naar een comedy club ging, mocht ik ook voor mezelf geen alcohol bestellen, ook niet als ik het op het tafeltje naast ons zou zetten ... ik weet niet wat de policy van andere bars is, maar de geen-alcohol regeling voor minderjarigen wordt heel strikt nageleefd ..
Toen ik met mijn minderjarige neef naar een comedy club ging, mocht ik ook voor mezelf geen alcohol bestellen, ook niet als ik het op het tafeltje naast ons zou zetten ... ik weet niet wat de policy van andere bars is, maar de geen-alcohol regeling voor minderjarigen wordt heel strikt nageleefd ..
- kimi 2014
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hallo ,
Wij hadden een reuze ervaring bij 230 fifth . En helemaal niet duur!!

Wij hadden een reuze ervaring bij 230 fifth . En helemaal niet duur!!

- meyem
- Amerika-expert
ik heb hier vorig jaar een kijkje mogen nemen .... zeker ook een prachtplek voor een drankje
-
- Amerika-ontdekker
Dank allen! Nu al zin in , nog ruim zes maanden.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Wij vonden het ook een heel mooie plek,willen nog wel eens terug in.....?
Note Mod (Hinko:) Quote met foto verwijderd. Het quoten van foto's is niet toegestaan.
Verdere informatie over het quoten vind je hier: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=1&t=17691
Note Mod (Hinko:) Quote met foto verwijderd. Het quoten van foto's is niet toegestaan.
Verdere informatie over het quoten vind je hier: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=1&t=17691
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Dat ligt ook aan de bar hoor.meyem schreef:... ik weet niet wat de policy van andere bars is, maar de geen-alcohol regeling voor minderjarigen wordt heel strikt nageleefd ..
Wij hebben met onze zoon van (toen) 18 ook wel eens ergens gezeten en toen spraken we over hoe alles in Nederland was en hij (toen) vanaf zijn 16de al bier mocht drinken.
Uiteindelijk werd hem toen ook in de bar een biertje aangeboden.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dit zal wrs wel een unicum zijn, want zover ik het beoordelen kan zijn ze hier echt streng op. Ik ben ver in de 30, maar als ik alleen reis moet ik me zelfs soms nog legitimeren. (nou zie ik er ook wel uit als een jonge blonde adonis, maar dat is een ander verhaalUiteindelijk werd hem toen ook in de bar een biertje aangeboden.

- Thierry73
- Amerikakenner
Het verschilt ook tussen steden en dorpen hoor.
Ik heb het ook wel eens mee gemaakt dat er gevraagd werd of er problemen waren als de asbakken op tafel kwamen.
Heb ik ook nagevraagd of ze daar geen problemen mee zouden krijgen, maar nee hoor
De lokale Sheriff was ook een roker en kwam ook in die bar
Ik heb het ook wel eens mee gemaakt dat er gevraagd werd of er problemen waren als de asbakken op tafel kwamen.
Heb ik ook nagevraagd of ze daar geen problemen mee zouden krijgen, maar nee hoor
De lokale Sheriff was ook een roker en kwam ook in die bar
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Alcohol geven aan een -21 is toch wel een zeer uitzonderlijk gebeuren. Men riskeert de vergunning kwijt te spelen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- meyem
- Amerika-expert
ik sluit me aan bij het commentaar dat het zeer uitzonderlijk is dat jouw minderjarige een pilsje kreeg .... in NYC zijn ze heel streng en ik werd die keer met mijn neef (ik had al bijna moeten smeken om naar binnen te mogen) zeer nauwkeurig in de gaten gehouden of ik niet stiekem toch wat bestelde .... 

-
- Amerika-ontdekker
Mocht je zelf ook niks bestellen Meyem? Op zich gaat het ons om de beleving, dochter drinkt sowieso niet en zelf kan ik ook genieten van een dietcoke 

- meyem
- Amerika-expert
nee, ik mocht zelf ook absoluut niets bestellen .... maar het was ook zonder alcohol superleuk ... we zaten in Comedy Cellar, en achteraf weet ik dat we mazzel hadden, want we mochten van 9 tot middernacht blijven zitten (normaal wordt je er na 75 minuten uit gebonjourd om ruimte te maken voor een volgende groep publiek) ... we hebben ontzettend veel lol gehad die avond ... 

- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Idd erg strikt met weigeren alcohol, mijn ervaring in San Diego (Outback) , beide zonen van 25 en 28 waren hun paspoort vergeten, maar ik had wel een foto van die paspoorten in mijn telefoon zitten, (You'll never know) , dat moest de waitress toch echt wel even vragen, maar mijn mannen kregen dus GEEN biertje, ik mocht wel aan de Mojito, voor mij een keer de omgekeerde wereld, meestal zijn zij de alcohol drinkers 
Maar zo kreeg ik als 54jarige voor 11 uur in de ochtend ook geen bier mee uit de supermarkt om al thuis in koelkast te zetten

Maar zo kreeg ik als 54jarige voor 11 uur in de ochtend ook geen bier mee uit de supermarkt om al thuis in koelkast te zetten

1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Ik denk dat we uit het verhaal van Thierry73 absoluut niet moeten concluderen dat minderjarigen in de VS alcohol in cafe's kunnen krijgen.
Wij hebben in 2014 geborreld bij 230 Fifth voor onze bruiloft. We hadden twee kleine neefjes bij ons (toen beiden onder de 10 jaar). Hebben het voor de zekerheid nagevraagd en zij mochten wel overdag mee naar boven maar niet in de avond, we moesten voor een bepaalde tijd weg zijn.
Nu had ik toen we daar waren niet het idee dat als we langer wilden blijven dat ze ons weg zouden sturen, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Nu had ik toen we daar waren niet het idee dat als we langer wilden blijven dat ze ons weg zouden sturen, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
- Thierry73
- Amerikakenner
Absoluut niet.mtl schreef:Ik denk dat we uit het verhaal van Thierry73 absoluut niet moeten concluderen dat minderjarigen in de VS alcohol in cafe's kunnen krijgen.
De regels worden misschien op sommige locaties wat minder streng nageleefd dan op andere locaties.
Maar kijk eens in Nederland rond.
Ook daar zijn er genoeg kroegen waar wordt gerookt of iemand onder de 18 toch alcohol kan krijgen.
Dit was iets eenmaligs en mede door bijzondere omstandigheden.
Ik denk dat als hij daar alleen had aangekomen dat hij dat ook nooit had gekregen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht