Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aanvraag White house
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Aanvraag White house
Tijdens onze volgende reis bezoeken we 3 dagen Washington. Natuurlijk hadden we graag The White House bezocht. Op het forum had ik al enkele tips gelezen over hoe dit te regelen.
Heb dus een aanvraag gedaan via Elizabeth Warren en kreeg enkele dagen daarna een mail terug waarin ze meer informatie vroegen. Heb deze info doorgestuurd en dan enkele weken niets meer teruggehoord.
Heb nu een mail terug gekregen met volgende info terug: "Thank you for contacting my office to request a tour of the White House.
I am delighted to hear that you'll be visiting Washington, D.C. The White House requests that, if you wish to visit and are a citizen of a foreign country, you contact your embassy in Washington, D.C. for assistance in submitting a tour request.
If you can't tour the White House during this trip, you can still stop by the White House Visitors Center, open seven days a week from 7:30 am until 4:00 pm. It is located right near the White House at the southeast corner of 15th and E St NW. For more information, call the 24-hour tour hotline at 202-456-7041. I hope you have a terrific time during your visit!"
Wat doe ik nu? Proberen bij een andere senator of proberen duidelijk te maken dat de regels om een bezoek aan T.W.H. gewijzigd zijn (alhoewel me dit vreemd zou lijken dat ze daar niet van op de hoogte zijn).
Heb dus een aanvraag gedaan via Elizabeth Warren en kreeg enkele dagen daarna een mail terug waarin ze meer informatie vroegen. Heb deze info doorgestuurd en dan enkele weken niets meer teruggehoord.
Heb nu een mail terug gekregen met volgende info terug: "Thank you for contacting my office to request a tour of the White House.
I am delighted to hear that you'll be visiting Washington, D.C. The White House requests that, if you wish to visit and are a citizen of a foreign country, you contact your embassy in Washington, D.C. for assistance in submitting a tour request.
If you can't tour the White House during this trip, you can still stop by the White House Visitors Center, open seven days a week from 7:30 am until 4:00 pm. It is located right near the White House at the southeast corner of 15th and E St NW. For more information, call the 24-hour tour hotline at 202-456-7041. I hope you have a terrific time during your visit!"
Wat doe ik nu? Proberen bij een andere senator of proberen duidelijk te maken dat de regels om een bezoek aan T.W.H. gewijzigd zijn (alhoewel me dit vreemd zou lijken dat ze daar niet van op de hoogte zijn).
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
Re: Aanvraag White house
Is toch een duidelijk antwoord? Je moet het via de ambassade van jouw land regelen. Of zie ik iets over het hoofd?
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
De Nederlandse ambassade werkt helaas niet mee aan deze verzoeken. De enige kans is via een senator. En jij hebt nu een afwijzing gekregen. Of je nu nog kans maakt bij een andere senator weet ik niet.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
-
- Amerika-expert
Andere senator vragen, d'r zijn nog 99 anderen. Plus zoek de namen op, hier, van senatoren die wel hebben geholpen in het verleden.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerikafan
Op de website van de Belgische ambassade staat volgende info m.b.t. het aanvragen van een bezoek aan het witte huis: "Hoewel de website van het Witte Huis en reisgidsen blijven vermelden dat niet-Amerikanen hun aanvraag om het Witte Huis te kunnen bezoeken moeten indienen via hun respectieve ambassades, is dit momenteel de facto niet meer mogelijk. De Protocoldienst van het State Department die deze aanvragen in het verleden steeds heeft behandeld, heeft de procedure sine die opgeschort en heeft nog geen beslissing genomen inzake het hernemen van de bezoeken.mtl schreef:Is toch een duidelijk antwoord? Je moet het via de ambassade van jouw land regelen. Of zie ik iets over het hoofd?
Niet-Amerikaanse burgers kunnen dus momenteel het Witte Huis niet bezoeken tenzij op uitnodiging van een U.S. Senator of Congreslid. Alle actualiseringen en veranderingen zullen op deze website gepubliceerd worden zodra ze beschikbaar zijn."
-
- Amerikafan
Kan ik nu nog via een andere senator proberen? Als je reeds je gegevens hebt doorgestuurd naar 1 senator?Bennogr schreef:Andere senator vragen, d'r zijn nog 99 anderen. Plus zoek de namen op, hier, van senatoren die wel hebben geholpen in het verleden.
-
- Amerikafan
Was trouwens aangevraagd aan een senator op die reeds al mensen van het forum geholpen heeft. Nu plots stelt die voor om via de ambassade te regelen??
Of zit de hele situatie in Molenbeek er voor iets tussen??
Of zit de hele situatie in Molenbeek er voor iets tussen??

-
- Amerika-expert
Denk je nou echt dat senatoren met elkaar gaan vergelijken wie er om een toer in het Witte Huis gevraagd heeft? En wie geweigerd is? Ze hebben wel wat anders te doen. Lees dit en aanverwante onderwerpen in deze afdeling van het forum eens door en kijk welke andere senatoren en leden van het Huis van Afgevaardigden wel hebben geholpen. Als je het Huis erbij neemt heb je nog 534 kansen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Wie oh wie kan mij helpen.
Vandaag een ticket Washington geboekt/rondje Noord-Oost en gelijk maar toch ook geprobeerd om een bezoek in het witte huis te regelen, een senator van California (Barbara Boxer) gemaild en binnen 2 uur had ik al bericht/mailtje met het verzoek aanvullende info te sturen, dus er is mssn nog wel hoop dat dat gaat lukken, zij het niet dat ik het excel bestand niet kan invullen. Is een csv bestandje wat ik niet zo 1-2-3 krijg omgezet, gewoon omdat ik daar geen verstand van heb.
Kan ik dit nu alles onder elkaar typen en dan alsnog terug mailen of komt dat bestand bij de ontvanger niet goed aan? Ergens gelezen dat je instellingen moet veranderen, maar echt geen idee wat hier mee bedoeld wordt, ook mijn kennis die toch echt wel wat meer verstand er van heeft, kan het niet gevonden krijgen. Hoop niet dat mijn verzoek hier strandt.
zo ziet onderstaande tekst in het bestand eruit:
Date Range (do NOT include travel dates),,,,,,,,,
,,,,,,,,,
Last_Name,First_Name,MI,DOB,SSN,Citizen,Country,Gender,City,State
terwijl het dit moet worden:
• Last Name
• First Name
• Middle Initial
• Date of Birth
• Social Security Number
• Citizen (Y/N)
• Country
• Gender (M/F)
• City
• State
Zou er erg blij zijn met de info hoe nu verder. Thnkx alvast Ingrid
Vandaag een ticket Washington geboekt/rondje Noord-Oost en gelijk maar toch ook geprobeerd om een bezoek in het witte huis te regelen, een senator van California (Barbara Boxer) gemaild en binnen 2 uur had ik al bericht/mailtje met het verzoek aanvullende info te sturen, dus er is mssn nog wel hoop dat dat gaat lukken, zij het niet dat ik het excel bestand niet kan invullen. Is een csv bestandje wat ik niet zo 1-2-3 krijg omgezet, gewoon omdat ik daar geen verstand van heb.

Kan ik dit nu alles onder elkaar typen en dan alsnog terug mailen of komt dat bestand bij de ontvanger niet goed aan? Ergens gelezen dat je instellingen moet veranderen, maar echt geen idee wat hier mee bedoeld wordt, ook mijn kennis die toch echt wel wat meer verstand er van heeft, kan het niet gevonden krijgen. Hoop niet dat mijn verzoek hier strandt.
,,,,,,,,,
• Last Name
• First Name
• Middle Initial
• Date of Birth
• Social Security Number
• Citizen (Y/N)
• Country
• Gender (M/F)
• City
• State
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Contacteer:
Ik heb van het weekend m'n verzoek voor een White House tour gericht aan senator Bill Nelson.
Die heeft er een hele website met standaard formulier voor opgezet.
Eerst via z'n website aanmelden, dan per email het ingevulde Excel bestandje mailen en binnen twee dagen bericht terug!!
So far so good!
https://www.billnelson.senate.gov/servi ... r-requests
https://www.billnelson.senate.gov/sites ... rm2014.xls
(moet je als .csv bestand opslaan en terugmailen naar DCTours@billnelson.senate.gov)
Thank you for your request to tour the White House. Our office has received your materials and submitted your information to the Visitor’s Center. We expect to hear back from them approximately two weeks before your requested date(s), at which point they will inform us as to whether or not they can accommodate your group. We will contact you as soon as we receive that information. Please don’t hesitate to contact us if you have any further questions.
Best,
Alec Coutroulis
Office of U.S. Senator Bill Nelson
Phone: (202) 224-5274
Fax: (202) 228-2183
alec_coutroulis@billnelson.senate.gov
Die heeft er een hele website met standaard formulier voor opgezet.
Eerst via z'n website aanmelden, dan per email het ingevulde Excel bestandje mailen en binnen twee dagen bericht terug!!
So far so good!
https://www.billnelson.senate.gov/servi ... r-requests
https://www.billnelson.senate.gov/sites ... rm2014.xls
(moet je als .csv bestand opslaan en terugmailen naar DCTours@billnelson.senate.gov)
Thank you for your request to tour the White House. Our office has received your materials and submitted your information to the Visitor’s Center. We expect to hear back from them approximately two weeks before your requested date(s), at which point they will inform us as to whether or not they can accommodate your group. We will contact you as soon as we receive that information. Please don’t hesitate to contact us if you have any further questions.
Best,
Alec Coutroulis
Office of U.S. Senator Bill Nelson
Phone: (202) 224-5274
Fax: (202) 228-2183
alec_coutroulis@billnelson.senate.gov

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Beste is om het via excel te openen, in te vullen en dan op te slaan.Ingrid1958 schreef:Wie oh wie kan mij helpen.
Vandaag een ticket Washington geboekt/rondje Noord-Oost en gelijk maar toch ook geprobeerd om een bezoek in het witte huis te regelen, een senator van California (Barbara Boxer) gemaild en binnen 2 uur had ik al bericht/mailtje met het verzoek aanvullende info te sturen, dus er is mssn nog wel hoop dat dat gaat lukken, zij het niet dat ik het excel bestand niet kan invullen. Is een csv bestandje wat ik niet zo 1-2-3 krijg omgezet, gewoon omdat ik daar geen verstand van heb.![]()
,,,,,,,,,
• Last Name
• First Name
• Middle Initial
• Date of Birth
• Social Security Number
• Citizen (Y/N)
• Country
• Gender (M/F)
• City
• State
- Ingrid1958
- Amerikakenner
@lost95,
het is ondertussen gelukt, dus bestandje wordt gemaild naar de senator van California. Reuze benieuwd of het gaat lukken. Fingers crossed. Bedankt voor je reactie
het is ondertussen gelukt, dus bestandje wordt gemaild naar de senator van California. Reuze benieuwd of het gaat lukken. Fingers crossed. Bedankt voor je reactie
1982 Florida
- madpatrick
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Weet iemand hoe lang van te voren je dit mag aanvragen.
Ik had ergens gelezen dat je dit maximaal 6 maanden van te voren mag doen.
Ik had ergens gelezen dat je dit maximaal 6 maanden van te voren mag doen.
Volgens mij ook 6 maanden.
Congressman Bill Huizinga zegt dit er over:
Congressman Bill Huizinga zegt dit er over:
All tickets are provided to my constituents on a first-come, first-served basis. Due to the large number of requests, it is recommended to request them as early as possible, usually three to six months in advance, in order to maximize your chances.
- madpatrick
- Amerika-ontdekker
Zo te lezen is dit niet een vaste tijd maar ongeveer.
Wij gaan in Juli, dus zou het nu ongeveer wel kunnen.
Wij gaan in Juli, dus zou het nu ongeveer wel kunnen.
als je 1, 2 of 3 juli gaat wel.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik ga in juni en mij werd gezegd alle gegevens in januari te sturen, wat ik gisteren dus heb gedaan. Nu afwachten op bevestiging 

2013 - West USA
2014 - New York
2016 - Noordoost USA
2014 - New York
2016 - Noordoost USA
- madpatrick
- Amerika-ontdekker
Ik heb de aanvraag ingestuurd, maar helaas nog geen enkele reactie.
Ook geen ontvangst bevestiging oid.
Weet iemand of je een bevestiging krijg van de Senator Office als je aanvraag is ingediend ?
Ook geen ontvangst bevestiging oid.
Weet iemand of je een bevestiging krijg van de Senator Office als je aanvraag is ingediend ?
- madpatrick
- Amerika-ontdekker
Ik had een reminder gestuurd en vandaag kreeg een nette mail met verontschuldigen dat ze niet hadden geantwoord.
Ze heeft ons verzoek ingediend bij het Witte Huis en nu maar afwachten......

Ze heeft ons verzoek ingediend bij het Witte Huis en nu maar afwachten......
- Ingrid1958
- Amerikakenner
In een ander topic reeds gereageerd. Eind december een verzoek ingediend en eergisteren te horen gekregen dat ik op 27 mei 12.00 uur ingepland sta. Helemaal happy,
bijzonder omdat iedereen het over 2-3 weken van te voren heeft dat je antwoord krijgt en ik al een confirmation form heb ontvangen incl een plattegrond hoe er te komen,

1982 Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht