Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Highline in NYC en Bryant Park Kerst markt.
-
- Amerika-expert
Highline in NYC en Bryant Park Kerst markt.
Ben op zoek naar evaringen van iemand die naar het Highline parc is geweest.
Waar is de beste plek om te beginnen met de leukste plekjes.
Wil graag de muurschildering zien van de kissing sailor en die, heb ik uitgevogeld, is op 10th Ave.
En naar Chelsea Market op 9th Ave.
Zijn er meerdere opgangen? Helaas vanwege tijdsgebrek kunnen we hem niet helemaal lopen maar alle tips zijn welkom.
Verder hou ik me aanbevolen voor tips over Bryant parc kerst markt.
Waar is de beste plek om te beginnen met de leukste plekjes.
Wil graag de muurschildering zien van de kissing sailor en die, heb ik uitgevogeld, is op 10th Ave.
En naar Chelsea Market op 9th Ave.
Zijn er meerdere opgangen? Helaas vanwege tijdsgebrek kunnen we hem niet helemaal lopen maar alle tips zijn welkom.
Verder hou ik me aanbevolen voor tips over Bryant parc kerst markt.
-
- Amerika-expert
Re: Highline in NYC en Bryant Park Kerst markt.
De Highline heeft zijn (haar?) eigen webpagina: http://www.thehighline.org/visit/#/features
Bryant Park heeft ook een internetplek. De kerstmarkt is hier: http://wintervillage.org/shop/overview
Bryant Park heeft ook een internetplek. De kerstmarkt is hier: http://wintervillage.org/shop/overview
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- theborgh
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Voor de Highline Subway 14St - 8Av met de A C E L dan 2 blokken west ben je bijna bij je twee punten
Leuke plekje deze tijd van het jaar zou ik niet weten.
Hebben geheel afgelopen, heel leuk maar ook druk.
Leuke plekje deze tijd van het jaar zou ik niet weten.
Hebben geheel afgelopen, heel leuk maar ook druk.
Laatst gewijzigd door theborgh op 01 dec 2015, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat voor tips zou je hierover nodig hebben/willen hebben?Verder hou ik me aanbevolen voor tips over Bryant parc kerst markt.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik heb een foto van die kissing sailor, maar die heb ik in Little Italy genomen .... ik weet niet of er op de Highline ook 1 is ...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bedoel je deze?

Wij hebben afgelopen zomer bijna het hele traject van The Highline afgewandeld en vonden het eigenlijk allemaal mooi. Je komt verschillende mooie muurschilderingen tegen. Een mooie van Einstein schiet me nu ook te binnen...
We zijn opgestapt aan de kruising van W 30th Street en 11th Avenue. Als je een beetje doorstapt (ik hou niet van slenteren
) heb je het op een tweetal uurtjes wel gedaan, hoor. Misschien zelfs minder. Wij namen wel uitgebreid de tijd om foto's te nemen (zoals die hierboven) en af en toe het uitzicht tot ons te nemen...

Wij hebben afgelopen zomer bijna het hele traject van The Highline afgewandeld en vonden het eigenlijk allemaal mooi. Je komt verschillende mooie muurschilderingen tegen. Een mooie van Einstein schiet me nu ook te binnen...
We zijn opgestapt aan de kruising van W 30th Street en 11th Avenue. Als je een beetje doorstapt (ik hou niet van slenteren

-
- Amerika-expert
Bedankt voor de reacties!
Ja die bedoelde ik inderdaad.
We zijn inmiddels geweest en het was heel leuk en heeeel druk
Ja die bedoelde ik inderdaad.
We zijn inmiddels geweest en het was heel leuk en heeeel druk

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties