Puerto Rico in januari 2025

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
d_vdploeg
Amerika-expert
Berichten: 1578
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Puerto Rico in januari 2025

Bericht door d_vdploeg »

Hallo Medeforummers,

Na meerdere rondreizen door de VS (voor aankomende zomer staat er ook weer 1 gepland 8) Overwegen wij voor volgend jaar januari Puerto Rico.

Zijn er hier forumleden die al eens naar Puerto Rico zijn geweest (in januari)?

Waarom Puerto Rico? Wij zijn zonliefhebbers maar vinden Florida vaak te wisselvallig qua weer. (zeker midden en noord Florida) De Canarische eilanden is altijd goed, maar ook daar kun je pech hebben met het weer. Mijn vrouw wil bovendien niet elke keer naar de VS. Nou is Puerto Rico ook een beetje VS maar eigenlijk ook niet en dat is voor ons juist een mooie compromis.

Verder zijn wij vooral natuurliefhebbers en niet zo strandliefhebbers, laat ik dat nou vooral tegenkomen :mrgreen:

Wat kunnen we verwachten? Ik lees dat vooral in het noorden erg druk kan zijn rond de hoofdstad San Juan en dat het zuiden rustiger is en ook beter weer. Waar moeten we qua weer aan denken? Zonnig en warm en af en toe een plensbui?

Is er naast veel strand ook genoeg anders te doen qua natuur? Hoe is het daar qua sfeer? Is dit te vergelijken met bijvoorbeeld een Florida? Of is het totaal anders.

Hoor graag.
2018: Rondreis Zuid West-San Francisco
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona, New Mexico, Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (september 2024)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer