Wij zijn net terug uit Thailand maar ondanks dat het er ook mooi was deed het me direct terug verlangen naar Noord Amerika.
Vorig jaar hebben wij zuidwest Amerika in 4 weken bekeken en dat was echt een adembenemende ervaring, ik krijg er nog steeds kippenvel van als ik terugdenk aan al het moois dat we hebben gezien. Destijds heb ik veel gehad aan dit forum en de reacties op een korte post hier dus vandaar dat ik direct dit forum weer aan het doorspitten ben.
Wij hebben vooralsnog voor volgend jaar het voornemen om met de camper een (ambitieuze?) reis te doen in 5 weken. Ik zie de route die wij willen doen niet echt voorbij komen in de andere topics dus vandaar dat ik het toch maar even op deze manier doe. Ik ben bekend met camper reizen en de afstanden maar vind het toch lastig in te schatten ivm de bergen die je hier veel doorkruist. Ik heb in excel een globale en vroege planning gedaan, gebaseerd op andere ervaringen van forum-leden dus hoop dat ik niet al te ver van een reële planning af zit. We hebben 2 kids, 5 en 7 op het moment van de reis, die heel gemakkelijk zijn en al veel reizen (rijden/vliegen) hebben ervaren.
Zouden jullie kunnen aangeven of ons plan in dit tijdsbestek realistisch is of dat we iets moeten schrappen. Wij doen graag het retourtje Vancouver (tickets o.a. goedkoper voor zover ik kan vinden) en vinden Yellowstone eigenlijk wel een beetje onmisbaar. Zoals jullie kunnen zien kom ik de laatste week een beetje in de knel met op tijd terugzijn in Vancouver om de camper in te leveren. Er is nog niets concreet geboekt overigens maar een aantal dagen in een hotel in Vancouver afsluiten vinden we wel een fijn idee.
Ik ben erg benieuwd naar de reacties, alvast hartelijk dank!
Edit:
Ik zie zojuist het topic volgende topic met de omgekeerde route: viewtopic.php?f=8&t=77371
Dank voor de reacties aldaar nog!