Reis siljan: wegbrengcamper maart 2022 Road Bear Chicago-LA

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Corv
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Reis siljan: wegbrengcamper maart 2022 Road Bear Chicago-LA

Bericht door Corv »

IngridUSA schreef:
06 apr 2022, 22:22

Wij hadden ooit een afgebroken wiel,
Ook gehad na trip naar Indonesië. De winkel waar toen gekocht (Kijkshop bestond nog) zonder zeuren nieuwe koffer gegeven. Verdwenen kleding was na aankomst met flinke vertraging en overstap in Duitsland. Koffer zou nageleverd worden. Die kwam na 3 dagen, zonder kleding (toevallig Armani).
Gast

Re: Reis siljan: wegbrengcamper maart 2022 Road Bear Chicago-LA

Bericht door Gast »

Kapotte koffers al direct gemeld bij reisorganisatie en United.....met foto's genomen op Schiphol.....alleen probeer maar eens een mail door te krijgen naar hun.....alle files zij te groot hoe klein je ze ook maakt...echt frusterend...ben er nu de hele week al mee bezig....maar daar waar hun op uit zijn....dus totdat je er genoeg van krijgt hebben ze bereikt...ik stop ermee ik koop nwe koffers....hoef niets meer van hun ben er klaar mee!
Gast

Re: Reis siljan: wegbrengcamper maart 2022 Road Bear Chicago-LA

Bericht door Gast »

Reisverzekeraar alle correspondentie doorgestuurd.....we wachten af....maar vraag me echt af waarom je je laat verzekeren:(
Opsturen had ik nog niet aangedacht....ga ik morgen even uitzoeken, dank
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1230
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Reis siljan: wegbrengcamper maart 2022 Road Bear Chicago-LA

Bericht door IngridUSA »

Had je ook al die andere kosten ingediend? Telefoonkosten, andere campings/boekingen, WiFi/data kaarten, zaken die niet door de camper verhuurder zijn (terug)betaald?
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Reis siljan: wegbrengcamper maart 2022 Road Bear Chicago-LA

Bericht door Coyote »

Gast schreef:
06 apr 2022, 23:03
alleen probeer maar eens een mail door te krijgen naar hun.....alle files zij te groot hoe klein je ze ook maakt...echt frusterend...ben er nu de hele week al mee bezig....maar daar waar hun op uit zijn....dus totdat je er genoeg van krijgt hebben ze bereikt...
Maar dat is een kwestie van op de juiste wijze comprimeren. Is er geen (schoon)zoon/(schoon)dochter die jullie hier bij kan helpen? Er zijn ook online tooltjes om foto's te verkleinen zoals deze of deze. Geen ervaring met de genoemde websites overigens.

Verzekeraars zijn er niet heus niet op uit om je te frustreren. Voor het uploaden van bestanden gelden nu eenmaal bepaalde regels, zelfs dit forum hanteert daar regels voor.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1230
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Reis siljan: wegbrengcamper maart 2022 Road Bear Chicago-LA

Bericht door IngridUSA »

En ik weet niet of je alles zelf rechtstreeks moet indienen (zo klinkt het wel),maar als je verzekering via een tussenpersoon loopt zal die dat normaal gesproken voor je doen.
Gast

Re: Reis siljan: wegbrengcamper maart 2022 Road Bear Chicago-LA

Bericht door Gast »

Haihai,

Klopt tussenpersoon stuurt alles door, maar ik krijg dan het antwoord op de mail wat hun geven, bv aanleveren bewijs dat je klacht hebt gemeld bij de vliegmaatschappij etc etc.....dus dat heb ik ( nog niet ! ) Travelhome helpt mij daarmee omdat alsnog te verkrijgen....allemaal zo druk hier mee onvoorstelbaar.... maar wie weet, we laten ons verrassen......:)

Koffers opsturen kon ook niet...hadden geen kantoor in Nederland...
Word vervolgd.......
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis siljan: wegbrengcamper maart 2022 Road Bear Chicago-LA

Bericht door jojostravelusa »

Gast schreef:
06 apr 2022, 22:08
United Airlines.....3 van onze 4 koffers ( 1 opgebroken op de heenreis, moesten voor terugreis nwe kopen! Terugreis bij aankomst amsterdam 2 kapot.....
Wij hebben aan onze koffers altijd een TCA slotje. Dat kan de douane zonder problemen open maken, maar een simpele ziel niet. Althans, dat zal best kunnen, alles kan immers, maar dat is een stuk lastiger. Dan heb je minder kans dat ze het met geweld open maken omdat ze perse willen weten wat erin zit. Tot nu toe geen problemen gehad, maar behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst :wink:
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4964
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Reis siljan: wegbrengcamper maart 2022 Road Bear Chicago-LA

Bericht door hemmie »

Had je je koffers dan op slot gedaan (en niet met een TSA slot)? Dan verwacht ik dat je niets vergoed krijgt, op vluchten van/naar de VS moet je koffer altijd open kunnen worden gemaakt ter controle, dus nooit op slot doen, tenzij je een TSA slot hebt.
Terug in Texas!
Corv
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Reis siljan: wegbrengcamper maart 2022 Road Bear Chicago-LA

Bericht door Corv »

Eerste keer was mijn slot open geknipt en zat er een kaartje van US customs in de koffer. Tweede keer had ik zo'n TSA slot. Geen kaartje, wel kleding foetsie.
Gast

Re: Reis siljan: wegbrengcamper maart 2022 Road Bear Chicago-LA

Bericht door Gast »

Dag allemaal, nog even een laatste update en dan laat ik het rusten.....koffers deel vergoed gekregen toch van eigen verzekering. Heel blij mee:)
United moesten we wederom weer allemaal formulieren invullen......nadat we dat al tig x inclusief. Foto's hadden gestuurd en zelfs een casenr. Hadden ontvangen bleven ze vragen om allerlei onmogelijke.....heb hun gemaild.....dat ze hebben gewonnen! Ik doe niet meer.....het is onmogelijk om aan hun eisen te voldoen...ook onze reisagent heeft het niet voorelkaar gekregen. Ook heb ik hun geschreven dat ik hun een fijne waardering ga geven op hun website en op soc.media....helaas hierop niets weer gehoord van hun....ze hebben gewonnen!! Ik doe niet meer maar ben nog steeds boos! Dus daarom ....tis klaar!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer