Owasco campers

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Owasco campers

Bericht door jojostravelusa »

Om de tijd te doden tussen nu en dat we eindelijk weer eens de plas over kunnen, ben ik een hele reeks roadbooks aan het maken. We hebben het plan om, waarschijnlijk in 2023, met vrienden te gaan en zijn dus op zoek naar een grote camper. We hebben al een hele reeks campers in soorten en maten mee gehad, maar nog nooit een A-class. Dat lijkt ons ook wel een keer leuk.
Een van de routes die ik aan het uitwerken ben, is vanuit Toronto, door Amerika.

Ik kwam op camper.nl een camper tegen bij Owasco, een A30-32 Double slide Deluxe A class. Ziet er erg leuk uit, maar ik heb hem in eerste instantie afgewezen omdat het lijkt of er een residential refrigirator in zit. Dat zou betekenen dat die niet omgezet kan worden op gas, maar altijd aan het stroom moet staan. Dat maakt dat je altijd op campings met stroom moet staan en wij gaan graag naar national parks, state parks enz. en daar heb je vaak geen hookups.
Ik kan geen extra informatie vinden, anders dan dat er een koelkast met vriesvak in zit. Heeft iemand enig idee hoe het zit of zelf ervaring met dit model?
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1627
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Owasco campers

Bericht door BonnyR »

Ik zie dat deze campers aangeboden worden door meerdere organisaties. Lees nergens iets over het type residential refrigirator trouwens. Wel ergens dat ze dan wel op solar energie kunnen werken???? Zit dat er misschien ook standaard op?
Lijkt me toch dat deze klasse campers niet alleen de koelkast op stroom laten werken. Apart...
verder geen ervaring mee, maar altijd aan het stroom moeten zou ik dus ook niet willen.

Niet beters te doen op een regenachtige zondagmiddag.....
Hierbij de chat met één van de aanbieders: Meest relevante stukjes even eruit gepikt.

I have been reading somewhere there is residential refrigirator inside this type of RV so it only works on electricity? Is that true or am I false informed Regards Bonny

Live chat operator avatar
Julie PhD

Hi Fridge is working when the vehicle is turn on or when plugged at campsites

so it's not working on gas at all?

Live chat operator avatar
Julie PhD

Do you have a specific vehicle in mind?

OW A30-32' Double Slide Deluxe A Class
Live chat operator avatar
Julie PhD

some suppliers have fridge working with the use of the generatorthat runs with LG gasLP
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Owasco campers

Bericht door jojostravelusa »

Geweldig bedankt voor je antwoord en het navragen.
Het lijkt er inderdaad op dat het geen type is waarmee je in de parken kunt staan. Je kunt hem dan weliswaar aan de generator zetten, maar dat mag niet overal en ik moet er ook niet aan denken om 24/7 die brommende generator aan te hebben.
Ik verwacht dat deze afvalt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer