Corona annuleringen -Canada-

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Gebruikersavatar
AnnInBC
Amerikakenner
Berichten: 1414
Lid geworden op: 31 aug 2011, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Contacteer:

Re: Corona annuleringen -Canada-

Bericht door AnnInBC »

Iris_1982 schreef:
17 mei 2021, 14:15

Dank voor deze informatie
Wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Alleen gaan wij pas 28 augustus.
Ik weet alleen niet wat te doen.....als wij nu willen annuleren krijgen we niks terug natuurlijk en kunnen we alleen omboeken.
Maar weer af gaan wachten tot begin augustus heb ik ook weinig zin in....die onzekerheid de hele tijd. Ik denk alleen wel dat we dan mogelijk wel ons geld terugkrijgen (vorig jaar kon dit niet en is het omgeboekt naar dit jaar. Maar ik hoop wel dat als het dit jaar weer niet kan, we niet weer verplicht worden om door te boeken).

De vliegtickets zouden we eventueel wel kunnen omzetten naar een bestemming in de USA, aangezien die wel open lijken te gaan. Die hebben we gelukkig gewoon zelf geboekt ipv bij de camperverhuurder.
Is zo moeilijk om te zeggen, he. Ik begrijp jullie ook, je wil liever nu annuleren en geld terug in plaats van weer te moeten omboeken. Ik hoop toch dat men tegen eind juni-begin juli meer zekerheid heeft, maar dat is nog steeds een tijd wachten. Succes met de beslissing. Misschien eens navragen wat de mogelijkheden zijn?
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Corona annuleringen -Canada-

Bericht door Tipsy_1 »

oh dat klinkt toch "vrij goed". Gelukkig maar.
A&A
Amerikafan
Berichten: 389
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Corona annuleringen -Canada-

Bericht door A&A »

AnnInBC schreef:
17 mei 2021, 19:28
Tipsy_1 schreef:
17 mei 2021, 15:43
Pfff je zal maar in Canada wonen. Volgens mijn Canadese collega lopen de vaccinaties daar echt niet lekker. :-(
Hangt er vanaf waar je woont denk ik. Bij ons in Vancouver kan nu iedereen 18 en ouder een afspraak maken voor de vaccinatie. In de hogere risico gebieden zijn er "pop-up clinics" waar je gewoon heen kan om je vaccinatie te halen zonder afspraak.
Dat klinkt toch weer hoopvol! Wij hebben geboekt voor Vancouver vanaf 31 juli en waren er toch wel grotendeels vanuit gegaan dat dit niet meer haalbaar zou zijn. Zelfs al een “plan B” geboekt met 3 weken (annuleerbaar) Oostenrijk. Wij zijn zelf vóór half juli volledig ingeënt. We duimen dus nog maar even door :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer