Reis niels: opzet voor 32-daagse camperreis Noordwest-Amerika en West-Canada in 2021.

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
niels
Amerikafan
Berichten: 106
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:17

Reis niels: opzet voor 32-daagse camperreis Noordwest-Amerika en West-Canada in 2021.

Bericht door niels »

Goedemorgen,

In de zomer van 2021 (je kan maar beter op tijd beginnen met plannen :D ) willen we een mooie reis gaan maken naar Noordwest-Amerika en West-Canada.
We gaan waarschijnlijk met 6 personen (Opa, Oma, 2 kinderen (dan 10 en 12 jaar) en mijn vrouw en ik).
We willen een camper huren (waarschijnlijk c30 Cruise America)
Starten in Seattle en eindigen in Salt Lake City. We zijn geen stadsmensen en willen de beschikbare dagen dus zoveel mogelijk gebruiken voor de parken. Heb 1 nacht in Richmond gepland om daar de volgende ochtend dan een Orcatour te doen.
In april/mei 2019 hebben we met zijn allen een camperreis door Zuidwest-Amerika gemaakt met een camper en daarbij voornamelijk op nationale parken en staatsparken campings gestaan, dat was erg goed bevallen en willen we dit keer weer doen.
We willen ook een early bird-pakket nemen, zodat we de camper vroeg kunnen halen en later kunnen inleveren.

De afgelopen dagen heb ik een opzet gemaakt, waarbij ik ook gekeken heb welke campings daar het beste bij passen. Het zijn uiteindelijke 32 dagen geworden, wat ook echt het maximale is wat voor ons mogelijk is.
Ben erg benieuwd naar jullie mening over deze opzet en campingsuggesties.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Met vriendelijke groet, Niels.
image.png
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis niels: opzet voor 32-daagse camperreis Noordwest-Amerika en West-Canada in 2021.

Bericht door ingrid14 »

Over het Canada deel kan ik niets zinnigs zeggen.

USA deel zit goed ineen.

Lava Hot Springs ken ik niet. De route via Bear Lake (US89) is prachtig. Vaak zie je ook dat mensen bij Bear Lake een stop doen.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
niels
Amerikafan
Berichten: 106
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:17

Re: Reis niels: opzet voor 32-daagse camperreis Noordwest-Amerika en West-Canada in 2021.

Bericht door niels »

Hoi Ingrid, bear lake is inderdaad ook een mogelijkheid, had ik als eerste als overnachtingsplek gezien. Heb nu lava hotsprings gekozen vanwege de hotsprings en het zwembad met glijbanen voor de kinderen die er in het dorp is, zo aan einde vakantie ook keer leuk voor ze.

Iemand ervaringen of dit de moeite waard is? Of dat bear lake toch een betere optie zou zijn?

Gr Niels
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer