Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Carrie: route Seattle-Salt Lake City haalbaar?

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Carrie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Reis Carrie: route Seattle-Salt Lake City haalbaar?

Bericht door Carrie »

Beste forumleden,

Nog een paar weken en dan weet ik eindelijk of mijn vakantieaanvraag goedgekeurd is. Hoog tijd dus om te beslissen waar we heen willen. Nou is het idee ontstaan om vanaf Seattle via West-Canada naar Yellowstone te gaan. Mijn zoon wil graag naar Yellowstone (vooral voor wildlife, vond hij vorig jaar fantastisch), mijn dochter wil graag op 23 juli naar een concert in Vancouver. Ik heb geprobeerd hier omheen een route te plannen en wil graag jullie feedback/advies hierop of dit haalbaar is:

vr. 17 juli Amsterdam-Seattle
za. 18 juli Seattle
zo. 19 juli Seattle
ma. 20 juli Seattle-Campbell River
di. 21 juli Campbell River
wo. 22 juli Campbell River-Vancouver
do. 23 juli Vancouver
vr. 24 juli Vancouver-Clearwater
za. 25 juli Clearwater-Jasper NP
zo. 26 juli Jasper NP
ma. 27 juli Jasper NP-Banff NP
di. 28 juli Banff NP
wo. 29 juli Banff NP-Calgary
do. 30 juli Calgary
vr. 31 juli Calgary-Glacier NP
za. 1 augustus Glacier NP
zo. 2 augustus Glacier NP
ma. 3 augustus Glacier NP-Yellowstone
di. 4 augustus Yellowstone
wo. 5 augustus Yellowstone
do. 6 augustus Yellowstone-Grand Teton
vr. 7 augustus Grand Teton-Salt Lake City
za. 8 augustus Salt Lake City-Amsterdam

In Seattle willen we graag shoppen en naar het MoPOP, vandaar de 2 volle dagen. Omdat we vorig jaar ook in Yellowstone en Grand Teton zijn geweest, denken we dat we aan 2 volle dagen Yellowstone en een nacht Grand Teton genoeg hebben. Voor de rest van de route hebben we geen idee of dit haalbaar is. Graag jullie reacties.

Caroline
https://carenmars.wordpress.com
2014 Zuidwest USA
2016 Zuidwest USA
2017 Noordoost USA
2018 Florida
2019 LV-Yellowstone-LV
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht