Reis vanaf Toronto rond de Grote Meren.

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Jos2007
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 mei 2013, 10:00
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Lelystad

Reis vanaf Toronto rond de Grote Meren.

Bericht door Jos2007 »

In de zomer van 2020 willen wij vanaf Toronto drie weken met een auto rond de Grote Meren reizen.
Heeft iemand tips van plaatsen die ik echt niet mag missen?
Of wellicht een goedkope autoverhuurfirma?
2008: MA- ME- NH - VT - NY; 2009: GA- AL - MS - TN- NC-SC ; 2010: FL; 2012: FL; 2013: CA - AZ - UT - NV; 2014: WA- ID - MT - WY - CO. 2015 New York - PA- NC-SC- GA-FL. 2016 Canada 2019 UT - AZ - CO - NV 2022 Canada - NY- OH - IN - IL- MI
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4837
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Reis vanaf Toronto rond de Grote Meren.

Bericht door Tipsy_1 »

Lake Superior! de 61 vanaf Duluth naar het Noorden is prachtig met vele mooie state parks en watervallen.
Michigan - omgeving van Traverse City is erg mooi met mooie peninsula's. Sleeping bear dunes is rond sunset een sprookje.
Chicago heeft prachtige hoogbouw.
Detroit waren wij twee weken terug - voor de liefhebber (het is wel "speciaal" ) een echte topper. Ford Piquet Avenue was heel tof. (zie mijn recente topic)
Niagara: ja maar niet enkel de falls maar ook de andere "attracties" meer downstream zijn de moeite om af te rijden. Sommige mensen zeggen dat je met een dag genoeg hebt maar dat vind ik zelf niet (en dan hebben wij de bootjes zelfs niet gedaan). Lekker Braziliaans restaurant aan de Canadese kant. mmmmm.
Torronto vonden wij zelf wat minder.
Bootje huren (bvb in Traverse city) en lekker racen over de meren.

Ik vind de Great Lakes echt een topper - een heel ander stuk van Noord Amerika met vele unieke plekken. Natuur en steden!
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4837
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Reis vanaf Toronto rond de Grote Meren.

Bericht door Tipsy_1 »

mmm dit is een oude topic die terug naar boven gebracht werd. Allicht beetje tijdverspilling :lol:
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Reis vanaf Toronto rond de Grote Meren.

Bericht door mtl »

Ben benieuwd hoe het met die reis zit :D
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 794
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Reis vanaf Toronto rond de Grote Meren.

Bericht door tomaat85 »

Allicht beetje tijdverspilling
Zeker niet hoor...ik heb weer wat markeringen aangebracht op de "Ambitielijst 20XX", thnx!
Grote Amerika fan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer