Nieuw reserveringssysteem Lake O'Hara.

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rik-
Amerika-ontdekker
Berichten: 85
Lid geworden op: 07 jan 2018, 11:36
Aantal x V.S. bezocht: 5

Nieuw reserveringssysteem Lake O'Hara.

Bericht door Rik- »

Ik kom net dit tegen op de site voor het reserveren voor een busticket naar Lake O'Hara.
Ik begrijp dat dit een nieuw systeem is, als ik de berichten hier lees.
Benieuwd of dit het makkelijker/moeilijker zal maken een plaatsje te bemachtigen.

Reservations and fees

All day use reservations for the Lake O'Hara shuttle bus will be booked through a random draw reservation system beginning in 2020. This system will improve the reservation service for visitors, reduce stress on the current reservation system, and help to ensure all online users have a chance at securing a reservation for a seat on the Lake O’Hara bus.

Visitors will have a one-month period from February 1 – 29, 2020, to submit an application online through the Parks Canada Reservation Service
Visitors seeking a reservation for the Lake O’Hara day-use bus may choose to submit a single or multiple applications.
A non-refundable fee of $10.00 (tax incl.) is charged for each application
Each paid application allows applicants to select up to 6 different bus days and/or times and up to 6 seats, based on the flexibility of their schedule.
Applications will be drawn at random and have temporary reservations assigned.
Any unconfirmed and unreserved spots will become available publicly on a first-come first-served basis for reservation at the end of the process.
Once bookings are confirmed by both Parks Canada and the visitor, bookings are non-transferable. Cancellation and change fees will apply.
Applications by phone are not accepted for the random draw.


Bron: https://www.pc.gc.ca/en/pn-np/bc/yoho/a ... ra/reserve
2013:New York
2014:San Francisco - Los Angeles: CA-NV-UT-AZ
2018:New York
2018:San Francisco - San Francisco: CA-NV-UT-AZ
2019:Denver - Denver: CO-WY-SD-ID-UT
2021:New York
Gebruikersavatar
Walnic
Amerikafan
Berichten: 385
Lid geworden op: 23 nov 2008, 22:57
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Nieuw reserveringssysteem Lake O'Hara.

Bericht door Walnic »

Datum van 1 februari dan maar in de gaten houden. Bedankt voor het delen van dit bericht, ik ben wel benieuwd of het gaat lukken.
jess85
Amerikafan
Berichten: 304
Lid geworden op: 14 jan 2012, 22:10

Re: Nieuw reserveringssysteem Lake O'Hara.

Bericht door jess85 »

Was te denken dat ze dit ooit gingen doen.
Heb wel indruk dat grotere groepen iets meer kans hebben als je bereid bent om meerdere keren 10 usd te betalen.

Wij hadden het geluk dit jaar voor tweede keer te kunnen gaan. En dan nog 2 dagen. Dit zal nu moeilijker zijn.
Lees en volg onze reisverhalen via
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw reserveringssysteem Lake O'Hara.

Bericht door Galapogos »

Wel jammer dat je je kansen kunt vergroten door meerdere keren mee te doen aan de loterij. Dat drijft de prijs op. Ik zie liever een loterij waarbij iedereen slechts één keer mag deelnemen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer