In 2016 heb ik een roadtrip met RV gemaakt van Minneapolis naar LA en nu denken we aan een route van Chicago naar San Fran. Nu is die route rechtstreeks denk ik wat saai, maar als ik íets zuidelijker ga, kom ik bijna op dezelfde route als in 2016. Dus we vroegen ons af of er misschien nog tips zijn? Is het misschien slim om nog zuidelijker of juist via iets noordelijker te gaan?
Als je voor een zuidelijkere route gaat kun je misschien wat inspiratie opdoen op onze site. We hebben een paar jaar geleden de zuidelijke route door o.a. Texas genomen. Hier kun je het nalezen: http://michelly.nl/USA_2016/inhoud.htm
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je de tijd hebt.
Gaan jullie binnenkort?
Bedankt voor je reactie! We hebben nog geen definitieve datum gekozen, ben nog heel erg aan het oriënteren. Qua tijd zijn we redelijk flexibel, dus een langere route moet kunnen. Ik ga jullie route eens doornemen!
Laatst gewijzigd door markro op 11 mar 2019, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Een direct bovenliggend bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
In 2016 heb ik een roadtrip met RV gemaakt van Minneapolis naar LA en nu denken we aan een route van Chicago naar San Fran. Nu is die route rechtstreeks denk ik wat saai
Dat bedoelde ik met een iets noorderlijkere route! Ziet er ook goed uit!
Laatst gewijzigd door markro op 11 mar 2019, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Een direct bovenliggend bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Wij gingen in 2017 van Chicago naar Seattle via een noordelijke route.
Vanaf Yellowstone zou je dan naar SF kunnen afbuigen.
Je zou ook het begin van onze route kunnen doen tot Theodore Roosevelt NP en dan naar South Dakota rijden en dan via Devils Tower naar Sheridan/Cody.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.