Bustickets Lake O'Hara

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Theodore
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 12 jan 2018, 18:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Theodore »

Verleden jaar is het mij niet gelukt om bustickets te boeken voor Lake O'Hara . Kan er mij iemand nuttige tips geven zo dat het voor 2019 wel zal lukken ? De bedoeling is een weekje te verblijven in de Canadese Rocky Mountains en dan de oversteek te maken naar de USA .

Hoe gaat het eigenlijk te werk ? Ik had gedacht om verschillende personen in te schakelen op het tijdstip dat de ticketverkoop gaat starten . Verleden jaar was ik er om 16.00 uur bij maar helaas . Pak nu dat het dit jaar wel lukt . Moet je dan onmiddellijk online betalen ? Want veronderstel dat we met 3 personen tegelijkertijd op het geplande tijdstip inloggen en we zijn er alle drie in geslaagd tickets te boeken . Dan zit ik misschien met 6 tickets ( ik heb er slechts 2 nodig ) die ik moet betalen . En zijn die tickets op naam ?

Vele vragen en hopelijk een antwoord .
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Brigit »

Tips ben ik ook benieuwd naar.
Ik vroeg me af of het de moeite waard zou zijn om het via een reisagent te proberen, bv iemand lokaal in Canada. Ik heb nog niet uitgevonden of er mensen zijn die de borki g proberen te doen tegen betaling g maar misschien heeft iemand hier ervaring mee.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Martin & Marianne »

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt vergelijkbaar met het reserveren van een camping in Yosemite. Daar heb je als je een plaats hebt bemachtigd nog 15 minuten de tijd om de betaling af te ronden. Er zal sowieso enige tijd zijn om je betaling te ronden neem ik aan; op dat moment kun je met de anderen afspreken wie er gaat betalen - voor het geval je inderdaad meerdere plaatsen hebt weten te bemachtigen.

Marianne
Theodore
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 12 jan 2018, 18:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Theodore »

Inderdaad , als je een wachttijd hebt dan kan je de andere verwittigen : ik heb de tickets !!!.
Erik88
Amerikafan
Berichten: 176
Lid geworden op: 25 sep 2014, 12:17
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Erik88 »

Fijn! Echt een zeer bijzondere ervaring. Het allermooiste stuk van de Canadese Rockies naar mijn mening.

Een aanrader voor een dayhike: Lake Opabin - Yukness Ledge - Lake Oesa. Mooiste wandeling in de bergen die ik ooit heb gemaakt (mooier dan de wandelingen gemaakt in Nepal, Zwitserland, Noorwegen, Oostenrijk om enkele landen te noemen). Op de Yukness Ledge heb je op een gegeven moment een uitzicht over 9 (!) verschillende bergmeren, elk met een andere kleur... WAUW

Veel plezier alvast!
2019 Grand Tour Noordwest-Amerika CA MT NV OR UT WA WY
2018 Zuidwest-Canada AL BC
2015 Grand Tour West-Amerika AZ CA CO ID NV UT WY
2012 Chicago IL
jess85
Amerikafan
Berichten: 304
Lid geworden op: 14 jan 2012, 22:10

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door jess85 »

Mijn vrouw heeft er in 2015 kunnen bemachtigen. Klaar zitten op site en enkele seconden voor het uur al proberen te klikken.
Staan niet op naam dacht ik (maar al even geleden) .

Dit jaar gaan we terug in sep en terug tickets proberen te bemachtigen. Als we kunnen 2 dagen proberen. Want is idd prachtig daar.
Lees en volg onze reisverhalen via
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
Anneke_88
Amerikafan
Berichten: 165
Lid geworden op: 04 jul 2009, 18:54
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Anneke_88 »

Is lake o hara ook de moeite waard als je geen lange hikes wilt maken? Wij nemen onze dreumes mee in de rugdrager maar kilometers lange hikes zullen we niet maken. Dan ga ik namelijk in april klaarzitten om de tickets te bemachtigen.
2009: rondreis noordoosten + Florida
2013: New York + Washington
2015: Rondje zuidwest San Francisco naar Las Vegas
2016: Rondje Los Angeles via kustroute naar Yellowstone en Las Vegas
2019: Vancouver - Calgary met dreumes
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 773
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door ClaireVHaut »

gewoon op tijd klaar zitten en mazzel hebben.. Vorig jaar is het mij niet gelukt met zo veel anderen.. Het is echt mazzel hebben. Het schijnt prachtig te zijn.
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 773
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door ClaireVHaut »

Brigit schreef:Tips ben ik ook benieuwd naar.
Ik vroeg me af of het de moeite waard zou zijn om het via een reisagent te proberen, bv iemand lokaal in Canada. Ik heb nog niet uitgevonden of er mensen zijn die de borki g proberen te doen tegen betaling g maar misschien heeft iemand hier ervaring mee.
het kan niet! meer via reisagent . Dat kon in 2018 ook niet. En het is al bijna godsonmogelijk om 1 plekje te bemachtigen laat staan meerdere.
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer