Hotel Vancouver

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Jody
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 05 mei 2012, 14:48

Hotel Vancouver

Bericht door Jody »

Met onze Canadeese familie gaan we 3 weken op stap met hun auto West Canada in.
Aan het eind van onze Canada reis vertrekken we met de Ferry vanaf Vancouver Island = Twassen naar Vancouver.
We blijven nog 3 nachten in de stad.
Wie heeft dit al eens met het OV gedaan? Er gaat volgens mij een bus op de ferry mee die je naar Vancouver brengt!?!?
Wie weet hoe dit gaat?
En.... daarvandaan willen we naar een hotel dichtbij een halte van het OV. We kopen dagkaarten op de ferry.
Wie weet er een centraal gelegen betaalbaar hotel ( van max 200 Euro p.n ) om de stad daarvandaan te bekijken? We zijn er vanaf 14 juni 2019.

Ook zoeken we nog een onderkomen in Clearwater en Kelowna voor 4 p.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Hotel Vancouver

Bericht door mtl »

Ik dacht dat alleen de rechtstreekse bussen tussen Vancouver en Victoria mee de boot opgaan. Voor overige verbindingen zul je moeten overstappen. Wat het hotel betreft: met google maps en trivago kan je een eind komen.
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Hotel Vancouver

Bericht door ingrid14 »

Wij zaten afgelopen zomer in BW Capilano Inn & Suites.
Dat ligt in North Vancouver (op de andere oever dan de stad dus)
Ik zag dat in juni er kamers zijn net onder 200 CAD per nacht (zo'n 132 €)

Wij namen uiteindelijk niet het openbaar vervoer maar we hadden wel de mogelijkheden bekeken. Net om de hoek vertrekt er elke 15' een bus naar het centrum.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Jerome
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 dec 2016, 12:28
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Hotel Vancouver

Bericht door Jerome »

Wij gaan volgend jaar ook en zitten in Clearwater in het Dutch Lake Motel . Helaas net boven de 200 EUR, te weten 223 EUR. Maar dan zit je wel aan een meertje en dicht bij de ingang van Wells Gray.
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Hotel Vancouver

Bericht door Brigit »

Holiday Inn in Kelowna hebben wij geboekt voor aanstaande augustus; rond de 115 euro voor een kamer met 2 queen bedden en ontbijt.

Clearwater; Cedar Haven heeft cabins voor 4 personen. Anderen noemen ook Dutch Lake resort maar daar werd ik persoonlijk niet zo enthousiast van.

In Vancouver hebben wij een airbnb in arbutus ridge gekozen, hotels vind ik daar nogal duur voor wat je ervoor krijgt.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Jody
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 05 mei 2012, 14:48

Re: Hotel Vancouver

Bericht door Jody »

Inmiddels in Vancouver het Moda hotel geboekt. Het ligt bij een Metro station. In Claerwater het Dutch Lake motel. In Kelowna is het ook gelukt.
Het tourisme bureau in Vancouver heeft alles omtrent de ferries en bussen toegestuurd. Dagkaarten voor het OV kan je al op de ferry kopen.
Iedereen dus hartelijk dank voor jullie suggesties. Een mooie reis voor iedereen die naar Canada gaat.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer