Overtuigen Canada

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Gebruikersavatar
kalaman
Amerika-expert
Berichten: 5546
Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 24
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Overtuigen Canada

Bericht door kalaman »

Gast

Re: Overtuigen Canada

Bericht door Gast »

Canada met Zwitserland vergelijken, het moet hier niet gekker worden. Canada lijkt op Amerika en Amerika lijkt op Canada. Alleen is het net even anders. Metrische eenheden ipv miles in Canada, af en toe meer Europese auto's in Canada, geen vuurwapens in de supermarkt in Canada, veel Tim Hurtons in Canada ipv Mac/KFC/Burger King in Amerika, meer beren (grotere berenpopulatie), ander type mensen die niet bang zijn voor mensen zoals ik die bruin van huidskleur zijn maar wel veel linkse mensen (waar ik het ook niet mee eens ben, ik houd van Donald maar niet van zijn "fans"). Verder staan zaken in Canada naast in het Engels ook altijd in het Frans aangegeven. De verwelkoming bij immigrations is vriendelijker. De Canadese dollar is een andere munt (ca. 0,66/1 ipv Amerikaanse dollar ca. 0,89/1). Noem de verschillen die soms groot zijn maar op. Oja, de Canadezen hebben ook een veel beter gezondheidsstelsel al is de kwaliteit soms iets minder t.o.v. private clincs in Amerika, alleen betalen de Canadezen veel minder. Voor de armen een beter stelsel dus, voor de rijken valt het soms tegen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer