Emigratie adviesbureau.

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
CFLN
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 mei 2018, 22:05
Aantal x V.S. bezocht: 0

Emigratie adviesbureau.

Bericht door CFLN »

Wij hebben hier in Nederland eens rondgekeken naar emigratiebureau's die ons eventueel zouden kunnen helpen bij onze droom, het emigreren naar Canada...
Nu heb ik via Google visa4you gevonden (en een test ingevuld) en kwam ik hier op het forum ergens Buysse uit Culemborg tegen.
Bij Buysse vond ik de website niet zo heel erg duidelijk, en na wat verder googlen kwam ik erachter dat wel heel erg veel mensen slecht te spreken zijn over deze firma.
Visa4you lees ik betere verhalen over, maar heb helaas na ruim 2.5 week nog helemaal niets gehoord buiten een kopie van mijn ingestuurde mail/vrijblijvende kansencheck.

Buiten deze 2 kom ik enkel nog EAH (emigratie adviesbureau Hilteman) tegen welke ik vandaag of morgen zéker ga aanschrijven. Maar andere alternatieven kom ik niet tegen eigenlijk.
Zijn er 'maar' 3 bureaus die hierin voorzien, of heeft er iemand een goede tip? (of juist een gegronde reden om een partij links te laten liggen!)

Groetjes!
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18756
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: Emigratie advies bureau

Bericht door kastelke »

Kom je in aanmerking voor immigratie naar Canada? Zo ja, dan heb je geen adviesbureau nodig.
Alle info op https://www.canada.ca/en/immigration-re ... anada.html
Als je niet in aanmerking komt voor immigratie, kan je misschien wel nog een tijdelijk werkvisum krijgen. Of als student komen. Dan kan je soms nadien een permit krijgen om 1 of max. 2 jaar hier te werken. Maar studeren is niet goedkoop.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer