Kaarten bus Lake o Hara?

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Kaarten bus Lake o Hara?

Bericht door jetusa »

Eens en eens. Ben erg benieuwd naar het antwoord, kon op de parks website er niets over vinden.
Gezien de cancellation policy (als ik het goed las tot 5 dagen voor de datum wel refund minus een fee en tot 1 dag van tevoren 50% refund minus een fee) https://www.pc.gc.ca/en/pn-np/bc/yoho/a ... ra/reserve
zou je ook 5 dagen vooraf nog kunnen kijken en geluk kunnen hebben. En zelfs nog binnen die 5 dagen nog. En als die tickets dus weer online komen, tot mss wel de avond voor vertrek zou dat verklaren waarom er op de dag zelf ter plaatse niets meer gedaan wordt. Het zou dan puur gaan om de mensen die op de ochtend zelf niet komen opdagen. Overigens las ik ook ergens dat ze zelfs de buscapaciteit zouden overboeken in de wetenschap dat er toch no shows zijn......
Afijn, ik zou zeggen gewoon blijven kijken, you never know, mss heb je geluk.
Gebruikersavatar
lsl
Amerikakenner
Berichten: 1210
Lid geworden op: 03 aug 2008, 10:24
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: België

Re: Kaarten bus Lake o Hara?

Bericht door lsl »

Mijn ervaring en die van Kalaman de voorbije jaren is dus dat ze GEEN andere mensen meenemen maar uit het Tripadvisor artikel blijkt van wel, duimen dus maar.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
VDW31
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 dec 2015, 13:59
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Kaarten bus Lake o Hara?

Bericht door VDW31 »

Afgelopen zomer toch ook twee mensen zonder reservaties de weg te voet zien aanvangen, ondanks dat er nog twee lege plekken waren op de bus.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer