Tips verblijf Banff / Jasper / Clearwater

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Elfriede
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:32
Aantal x V.S. bezocht: 0

Tips verblijf Banff / Jasper / Clearwater

Bericht door Elfriede »

Hallo,

Heeft iemand tips voor degelijke betaalbare accommodaties (Hotel/B&B/Cabin) in of nabij (liever zelfs) Jasper, Banff en Clearwater? Dus de adresjes die misschien niet zo snel via booking.com te vinden zijn. Budget; zo'n 150 voor 2 personen per nacht.

Groet,

Elfriede
Ann_O
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 nov 2017, 19:22
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tips verblijf Banff / Jasper / Clearwater

Bericht door Ann_O »

Wanneer gaan jullie? De prijzen zullen in juli/augustus een stuk hoger liggen dan daarvoor en er na.
Wij gaan in juni 2018 en hebben oa het volgende geboekt:
- Clearwater: Dutch Lake Resort, cabin type Grizzly (4 persoons) voor € 129 per nacht. Ze hebben ook kleinere (en goedkopere) cabins
- Jasper: Patricia Lake Bungalows, cottage type 2 (4 persoons) voor € 155 per nacht. Ook hier zijn kleinere bungalows te boeken.
- Canmore: via Airbnb hebben we een 6 persoons appartement geboekt. Ik heb ook in Banff zelf gezocht, maar kon daar niets betaalbaars vinden. In Canmore is het aanbod best ruim, ook voor 2 personen. Ook op homeaway.com of VBRO.com staan veel appartementen.
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tips verblijf Banff / Jasper / Clearwater

Bericht door Galapogos »

Afgelopen juli/augustus hebben we in Banff een nachtje geslapen in de Banff Homestead Inn, een eenvoudig maar prima motel. Zeer aan te bevelen. Motel ligt midden in Banff Town. Gratis parkeren voor de deur. Aan de overkant van de weg kun je gratis gebruikmaken van de faciliteiten van het 4*-hotel Banff Park Lodge. Die hebben een mooi zwembad en mooie jacuzzi.

Wij betaalden omgerekend 110 euro/nacht voor een kamer. Geboekt via Orbitz.com met een 20%-korting-coupon. Op Orbitz.com kun je ook nu weer veel hotels met korting boeken als je de code INSPIRE gebruikt. Werkt op veel hotels, maar niet op alle hotels.
Elfriede
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:32
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Tips verblijf Banff / Jasper / Clearwater

Bericht door Elfriede »

Ook wij gaan in juni (11 t/m 28). Inmiddels zijn we rond voor Banff en Clearwater. Voor Banff hebben we Truffle & Pigs geboekt in Field (voor uit mijn hoofd 200 CAD per nacht incl. ontbijt) en voor Clearwater hebben we Clearwater Springs Guest Ranch geboekt (ook voor ik dacht 200 CAD incl. ontbijt) beide erg goede reviews op Tripadvisor.

Wij zijn de vorige keer bij Dutch Lake wezen eten bij Painted Turtle, een echte aanrader. Een fenomenaal plekje en prima eten!

Dank voor het meedenken!!
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tips verblijf Banff / Jasper / Clearwater

Bericht door Galapogos »

Field lijkt me een prima uitvalsbasis voor Banff/Lake Louise. Het is dat wij meestal tentkamperen, anders zou ik zonder na te denken in Field een hotel zoeken. Banff en Canmore zijn me veel te druk en Lake Louise te duur. Field ligt ook best wel gunstig. Goede keus dus!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer