Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stage op een basisschool

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Eveeliinee
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Stage op een basisschool

Bericht door Eveeliinee »

Hallo Iedereen!

Ik hop dat ik hier in het goede plekje op het forum zit haha!

volgend jaar (2018) april wil ik stage gaan lopen in canada, ik zit op de PABO en wil daarom ook een stage lopen op een basisschool. Ik heb al een hoop in gang gezet en heb gekeken naar wat ik allemaal nodig heb.
Zo wil ik graag bij een gastgezin en heb ik deze gelukkig al gevonden! het visum zal nog leuk worden aangezien ik een werkvisum nodig heb, dus hopeln dat de poule van een working holiday in mijn voordeel werkt!

Nu ben ik alleen nog opzoek naar een stageschool, ik heb al verschillende scholen gemaild alleen nog geen enkele reactie.. nu vroeg ik mij af of iemand van jullie connecties/kennissen heeft in de buurt van toronto? en dan voornamelijk in de buurt van york/weston?

of misschien tips wat ik nog zou kunnen doen om een stageschool te vinden?

alvast ontzettend bedankt!

groetjes Eveline
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Stage op een basisschool

Bericht door kastelke »

Contacteer de plaatselijke school boards. Public and Catholic. Of je kan zelfs eventueel privé scholen contacteren.
Weston is wel een van de meest criminele buurten van Toronto. Drugs en bendes. York staat ook bekend als 'rough'. Beide buurten worden echt wel vermeden. Mijn advies zou zijn om een andere buurt te kiezen!!!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Eveeliinee
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Stage op een basisschool

Bericht door Eveeliinee »

kastelke schreef:Contacteer de plaatselijke school boards. Public and Catholic. Of je kan zelfs eventueel privé scholen contacteren.
Weston is wel een van de meest criminele buurten van Toronto. Drugs en bendes. York staat ook bekend als 'rough'. Beide buurten worden echt wel vermeden. Mijn advies zou zijn om een andere buurt te kiezen!!!
Dankjewel voor je bericht!

Ik heb nu vanuit de tdsb een bericht terug dat ze op tdsb scholen geen individuele studenten aannemen, enkel als ze via een universiteit/hogeschool worden gestuurd waarmee ze contacten hebben. Ik zal dus misschien verderop moeten gaan zoeken.

Heel brutaal misschien maar kastelke ik zie dat jij zelf geëmigreerd bent naar oakville. Heb of ken jij mensen/scholen in oakville waar ik contact mee kan leggen voor het zoeken naar een stageplek/onderdak? Ik wil namelijk naar Canada voor het verschil in onderwijs en het leren van de taal. Maar zit niet vast aan Toronto!

Alvast heel erg bedankt!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer