Whistler - waar overnachten?

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
bboulonois
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2017, 21:19
Aantal x V.S. bezocht: 2

Whistler - waar overnachten?

Bericht door bboulonois »

Beste allemaal,
Wij willen begin juni overnachten in Whistler of omgeving voor 2 nachten met 2 volwassenen en 2 kinderen.
Wie heeft een goede tip voor een betaalbare accommodatie? B&B of chalet of cabin of motel. Maakt niet uit.
Ik wilde eigenlijk tussen de 60 en 90 euro per nacht betalen. Mag ook gerust op een half uurtje rijden vanaf Whistler.
Of kan je net zo goed in Whistler overnachten en je auto laten staan omdat er betaald parkeren is in Whistler?
Hoor het graag. Alvast bedankt voor uw reactie!
Gebruikersavatar
elninjoo
Amerikakenner
Berichten: 1456
Lid geworden op: 29 mei 2009, 08:49
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Whistler - waar overnachten?

Bericht door elninjoo »

Ik zat er in 't Listel. Beviel prima, centrale locatie en gratis parkeren. Prijs weet ik niet meer maar zal ongetwijfeld hoger zijn dan toen ik er in 2011 zat.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4962
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Whistler - waar overnachten?

Bericht door hemmie »

Er zijn wel gratis parkeerplaatsen waar je overdag mag staan (vorig jaar tenminste), wat verder van het centrum. Wij sliepen wel in Whistler zelf, maar was best prijzig, de door jou genoemde prijs lijkt me lastig.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4962
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Whistler - waar overnachten?

Bericht door hemmie »

Ik heb het even nagekeken, wij sliepen in het Whistler Village Inn & Suites, was nog wel redelijk betaalbaar, maar betaald parkeren. Wij hebben toen overdag geparkeerd op lot 4 of 5, die waren toen gratis, maar zo te zien nu niet meer (maar niet heel duur). Maar je mocht daar toen geloof ik 's nachts niet staan, of het was niet handig met de bagage want ver weg. Wij hebben toen geloof ik 's nachts bij het conference center geparkeerd, dat was veel goedkoper dan bij het hotel.
Terug in Texas!
bboulonois
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2017, 21:19
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Whistler - waar overnachten?

Bericht door bboulonois »

Bedankt voor jullie terugkoppeling. Toch geboekt in Whistler, mede door de info van de parking lots en we zitten net voor het hoogseizoen! Gelukt dus!
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4370
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Whistler - waar overnachten?

Bericht door Ruud2004 »

Whistler is erg leuk, maar ook prijzig om te overnachten. Afgelopen zomer net buiten Whistler (met mogelijkheid tot annuleren) in het HI-Whistler. Later via Hotwire voor iets meer geld in het ****Adara Hotel terechtgekomen. Gratis parkeren kon alleen op één van de publieke parkeerplaatsen (LOT4), ongeveer 10 minuten lopen van ons hotel. (zie reisverslag)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer