Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Storm0031: roadtrip Vancouver - Calgary.
-
Storm0031
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Reis Storm0031: roadtrip Vancouver - Calgary.
Hallo!
Na wat naslagwerk op dit forum is de kogel door de kerk en gaan wij in september een kleine 3 weken naar West-Canada met z'n 4-en. Vliegtickets zijn dit weekend al geboekt en nu zijn we druk bezig met de route, maar daar kunnen we nog wel wat advies en tips voor gebruiken. Vandaar deze post!
De route zoals deze nu in concept uitziet is als volgt:
Datum Dag
02-09-2017 1 AMS --> Vancouver (late aankomst)
03-09-2017 2 Vancouver
04-09-2017 3 Vancouver --> Tofino
05-09-2017 4 Tofino
06-09-2017 5 Tofino --> Parksville
07-09-2017 6 Parksville --> Whistler
08-09-2017 7 Whistler
09-09-2017 8 Whistler --> Clearwater
10-09-2017 9 Clearwater/ Well's Gray
11-09-2017 10 Clearwater --> Jasper
12-09-2017 11 Jasper en omgeving
13-09-2017 12 Jasper en omgeving
14-09-2017 13 Jasper en omgeving --> Lake Louise/Field
15-09-2017 14 Lake Louise/Field/Yoho NP
16-09-2017 15 Lake Louise/Field/Yoho NP
17-09-2017 16 Field --> Banff
18-09-2017 17 Banff en omgeving
19-09-2017 18 Banff en omgeving
20-09-2017 19 Banff en omgeving --> Calgary
21-09-2017 20 Calgary --> AMS (vroeg vertrek)
We twijfelen nog over een aantal punten waar jullie hopelijk wat advies over kunnen geven:
1. In eerst instantie wilden we van Vancouver nog via Victoria naar Tofino, maar dat leek ons wel erg krap en we gaan niet zozeer voor de steden. Daarom gekozen om wat meer ruimte te nemen voor Vancouver.
2. We willen graag orca's gaan spotten. Ik heb op dit forum gelezen dat dit prima vanuit Vancouver zou kunnen. Ook hierom is wat meer tijd in Vancouver wel fijn. Dit zou dan op dag 2 direct kunnen.
Daarnaast zou dit ook prima kunnen in Campbell RIver, maar dit lijkt me niet heel praktisch als we ook Tofino willen meepakken.
3. Dag 5; is het nodig om nog een stop te doen in Parksville of is het beter de reis in 1x te doen richting Whistler zodat je in principe weer een dag extra hebt?
4. Ik heb gelezen dat Kamloop ook mooi zou zijn. Is dat een aanrader om te doen? Hier zouden we dan bijv. de dag uit punt 3 voor kunnen gebruiken. Dit maakt de route richting Clearwater ook weer wat korter. Is voor Kamloops een hele dag nodig
5. Ik twijfel nog over de verdeling van de dagen 11 tot en met 19:
- Banff zou minder zijn dan Jasper en Lake Louis etc. Hoeveel dagen zouden jullie voor Banff aanraden?
- 2 volle dagen voldoende voor Lake Louise, Icefield Parkway en Yoho NP? Of hier beter 3 van maken en bijv. een dagn Banff skippen?
- 2 volle dagen in Jasper niet teveel?
- Is het aan te raden om nog een uitstp te doen richting Radium Hot Springs? Heb gelezen dat dit de moeite waard moet zijn?
Dan vraag ik me nog af wat je als beste als uitvalsbasis kunt gebruiken voor Lake Louise en Icefield Parkway? Ik heb gelezen dat de hotels rondom Lake Louise redelijk duur zijn. Zijn er goedkopere alternatieven, bijv. meer richting Banff? Of is dat qua op- en neerrijden niet heel praktisch? T tips en ervaringen met hotels in deze omgeving zijn dus zeer welkom
Alvast dank voor de reacties!
Na wat naslagwerk op dit forum is de kogel door de kerk en gaan wij in september een kleine 3 weken naar West-Canada met z'n 4-en. Vliegtickets zijn dit weekend al geboekt en nu zijn we druk bezig met de route, maar daar kunnen we nog wel wat advies en tips voor gebruiken. Vandaar deze post!
De route zoals deze nu in concept uitziet is als volgt:
Datum Dag
02-09-2017 1 AMS --> Vancouver (late aankomst)
03-09-2017 2 Vancouver
04-09-2017 3 Vancouver --> Tofino
05-09-2017 4 Tofino
06-09-2017 5 Tofino --> Parksville
07-09-2017 6 Parksville --> Whistler
08-09-2017 7 Whistler
09-09-2017 8 Whistler --> Clearwater
10-09-2017 9 Clearwater/ Well's Gray
11-09-2017 10 Clearwater --> Jasper
12-09-2017 11 Jasper en omgeving
13-09-2017 12 Jasper en omgeving
14-09-2017 13 Jasper en omgeving --> Lake Louise/Field
15-09-2017 14 Lake Louise/Field/Yoho NP
16-09-2017 15 Lake Louise/Field/Yoho NP
17-09-2017 16 Field --> Banff
18-09-2017 17 Banff en omgeving
19-09-2017 18 Banff en omgeving
20-09-2017 19 Banff en omgeving --> Calgary
21-09-2017 20 Calgary --> AMS (vroeg vertrek)
We twijfelen nog over een aantal punten waar jullie hopelijk wat advies over kunnen geven:
1. In eerst instantie wilden we van Vancouver nog via Victoria naar Tofino, maar dat leek ons wel erg krap en we gaan niet zozeer voor de steden. Daarom gekozen om wat meer ruimte te nemen voor Vancouver.
2. We willen graag orca's gaan spotten. Ik heb op dit forum gelezen dat dit prima vanuit Vancouver zou kunnen. Ook hierom is wat meer tijd in Vancouver wel fijn. Dit zou dan op dag 2 direct kunnen.
Daarnaast zou dit ook prima kunnen in Campbell RIver, maar dit lijkt me niet heel praktisch als we ook Tofino willen meepakken.
3. Dag 5; is het nodig om nog een stop te doen in Parksville of is het beter de reis in 1x te doen richting Whistler zodat je in principe weer een dag extra hebt?
4. Ik heb gelezen dat Kamloop ook mooi zou zijn. Is dat een aanrader om te doen? Hier zouden we dan bijv. de dag uit punt 3 voor kunnen gebruiken. Dit maakt de route richting Clearwater ook weer wat korter. Is voor Kamloops een hele dag nodig
5. Ik twijfel nog over de verdeling van de dagen 11 tot en met 19:
- Banff zou minder zijn dan Jasper en Lake Louis etc. Hoeveel dagen zouden jullie voor Banff aanraden?
- 2 volle dagen voldoende voor Lake Louise, Icefield Parkway en Yoho NP? Of hier beter 3 van maken en bijv. een dagn Banff skippen?
- 2 volle dagen in Jasper niet teveel?
- Is het aan te raden om nog een uitstp te doen richting Radium Hot Springs? Heb gelezen dat dit de moeite waard moet zijn?
Dan vraag ik me nog af wat je als beste als uitvalsbasis kunt gebruiken voor Lake Louise en Icefield Parkway? Ik heb gelezen dat de hotels rondom Lake Louise redelijk duur zijn. Zijn er goedkopere alternatieven, bijv. meer richting Banff? Of is dat qua op- en neerrijden niet heel praktisch? T tips en ervaringen met hotels in deze omgeving zijn dus zeer welkom
Alvast dank voor de reacties!
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Reis Storm0031: roadtrip Vancouver - Calgary.
Wij gaan in juni die kant op en liepen ook al tegen (zeer) prijzige hotels aan. Uiteindelijk doen wij Lake Louise (95km) en Yoho NP aan vanuit een appartement in het nabij Golden gelegen wintersportresort Kicking Horse. Gaan we maar wat vroeger op. Daarna Banff nog via een AirBnB in Canmore. Na de Icefield Parkway eindigen we in Valemount. Jasper was niet leuk meer, wat een prijzen daag zeg.
Mijn advies, wacht niet te lang met het vastleggen van je overnachtingen. Het is een zeer gewilde streek en de prijzen vliegen de pan uit!
Mijn advies, wacht niet te lang met het vastleggen van je overnachtingen. Het is een zeer gewilde streek en de prijzen vliegen de pan uit!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Hoi,
Ik heb bijna dezelfde route gedaan. Als je mijn reisverslag wilt lezen, stuur me dan even een prive bericht. Wij zijn wel naar Victoria geweest en ik vond het echt een super leuke stad. Maar ik begrijp dat er keuzes moeten worden gemaakt
Maar eventueel een dagje minder Banff en een dagje plannen in Victoria? Het ligt er natuurlijk ook aan of je liever steden of de natuur ziet. Wij zijn van Whistler naar Parksville gegaan, vervolgens naar Ucluelet (wat goedkoper) en daarna naar Victoria gegaan.
Even wat overnachtingstips:
* Jasper: The Wee Scottish Inn (via booking.com)
* Clearwater: Hummingbird B&B (via booking.com)
* Parksville: Blue Haven B&B (via booking.com)
* Ucluelet: The Wild Edge Lodge (lijkt donkerder op de foto's dan dat het daadwerkelijk is, wederom via booking.com)
En dan nog wat tips:
* Bezoek zeker de Grassi Lakes (Banff N.P.). Neem de makkelijke route heen en de moeilijke route terug
* Na een ochtendje Wells Gray kan je daarna lekker chillen bij Dutch Lake (en eten bij het restaurant van de camping aan Dutch Lake).
* Wij hebben in Golden overnacht en niet bij Lake Louise, dit vanwege de dure prijzen. Golden ligt op best een eindje rijden, wij zouden de volgende keer waarschijnlijk in Field overnachten. Mocht dat erg duur zijn, is Golden een alternatief. Wij hebben wel besloten om niet naar Yoho te gaan vanaf daar, mar gewoon te chillen.
Wij hadden aan 1 hele dag in Banff genoeg (2 nachten). Daardoor kan je, zoals ik eerder al zei, misschien toch Victoria erbij pakken. Wij kwamen 's middags aan in Banff (overnachting in Canmore), hebben onze spullen bij het hotel gezet en daarna naar Banff gereden. De dag erna hadden we nog een hele dag. Wij hebben niet overnacht in Lake Louise, maar dus in Golden. Daar bleven we ook 2 nachten.
Jasper is geweldig! Ik zou zeker de 2 volle dagen houden. Ik vond het daar zo fijn en zo mooi
En je kan je prima vermaken 2 volle dagen.
Ik heb bijna dezelfde route gedaan. Als je mijn reisverslag wilt lezen, stuur me dan even een prive bericht. Wij zijn wel naar Victoria geweest en ik vond het echt een super leuke stad. Maar ik begrijp dat er keuzes moeten worden gemaakt
Even wat overnachtingstips:
* Jasper: The Wee Scottish Inn (via booking.com)
* Clearwater: Hummingbird B&B (via booking.com)
* Parksville: Blue Haven B&B (via booking.com)
* Ucluelet: The Wild Edge Lodge (lijkt donkerder op de foto's dan dat het daadwerkelijk is, wederom via booking.com)
En dan nog wat tips:
* Bezoek zeker de Grassi Lakes (Banff N.P.). Neem de makkelijke route heen en de moeilijke route terug
* Na een ochtendje Wells Gray kan je daarna lekker chillen bij Dutch Lake (en eten bij het restaurant van de camping aan Dutch Lake).
* Wij hebben in Golden overnacht en niet bij Lake Louise, dit vanwege de dure prijzen. Golden ligt op best een eindje rijden, wij zouden de volgende keer waarschijnlijk in Field overnachten. Mocht dat erg duur zijn, is Golden een alternatief. Wij hebben wel besloten om niet naar Yoho te gaan vanaf daar, mar gewoon te chillen.
Wij hadden aan 1 hele dag in Banff genoeg (2 nachten). Daardoor kan je, zoals ik eerder al zei, misschien toch Victoria erbij pakken. Wij kwamen 's middags aan in Banff (overnachting in Canmore), hebben onze spullen bij het hotel gezet en daarna naar Banff gereden. De dag erna hadden we nog een hele dag. Wij hebben niet overnacht in Lake Louise, maar dus in Golden. Daar bleven we ook 2 nachten.
Jasper is geweldig! Ik zou zeker de 2 volle dagen houden. Ik vond het daar zo fijn en zo mooi
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
-
Storm0031
- Amerika-ontdekker
Dank voor je tips! Ik zal je een pm sturen voor je reisverslag, ben ik wel benieuwd naar!
Wat betreft Field, volgens mij is het aantal hotels daar nog beperkter dan in Lake Louise of heb ik dat verkeerd? Misschien dat Golden dan een goed alternatief is zoals Ruud ook al aangeeft.
Hopelijk dat iemand nog wat advies of tips kan geven over het volgende:
- Is Kamloops een aanrader om te doen als tussenstop tussen Whistler en Clearwater? Hier zouden we een middag/avond en mogelijk de ochtend voor kunnen gebruiken. Is er in Kamloops iets te zien wat de moeite waard is of eventueel kort in de buurt (heb bijv. iets gelezen over Cache Creek)?
- Mocht het niet lukken om in Jasper een hotel te krijgen, is een stadje aan de ingang noord-oost (bijv. Brulé) een goed alternatief?
- Is Radium Hot Springs de moeite waard om langs te gaan als we een dag Banff skippen of krijg je hier geen dag om en is het aan te raden om, zoals Evelien aangeeft, Victoria aan het begin van de reis mee te nemen?
Wederom bedankt!
Wat betreft Field, volgens mij is het aantal hotels daar nog beperkter dan in Lake Louise of heb ik dat verkeerd? Misschien dat Golden dan een goed alternatief is zoals Ruud ook al aangeeft.
Hopelijk dat iemand nog wat advies of tips kan geven over het volgende:
- Is Kamloops een aanrader om te doen als tussenstop tussen Whistler en Clearwater? Hier zouden we een middag/avond en mogelijk de ochtend voor kunnen gebruiken. Is er in Kamloops iets te zien wat de moeite waard is of eventueel kort in de buurt (heb bijv. iets gelezen over Cache Creek)?
- Mocht het niet lukken om in Jasper een hotel te krijgen, is een stadje aan de ingang noord-oost (bijv. Brulé) een goed alternatief?
- Is Radium Hot Springs de moeite waard om langs te gaan als we een dag Banff skippen of krijg je hier geen dag om en is het aan te raden om, zoals Evelien aangeeft, Victoria aan het begin van de reis mee te nemen?
Wederom bedankt!
-
Storm0031
- Amerika-ontdekker
Ik heb nog 2 opties uitgewerkt; 1 met Kamloops en Radium Hotspings en 1 met Vicotria.
Optie 1
Dag Vertrek Aankomst Tijd Km
1 AMS --> Vancouver
2 Vancouver
3 Vancouver --> Tofino / Ucluelet
4 Tofino / Ucluelet
5 Tofino / Ucluelet --> Whistler
6 Whistler
7 Whistler --> Kamloops
8 Kamloops --> Clearwater
9 Clearwater/ Well's Gray
10 Clearwater --> Jasper
11 Jasper en omgeving
12 Jasper en omgeving
13 Jasper en omgeving --> Lake Louise/Field
14 Lake Louise/Field/Yoho NP
15 Lake Louise/Field/Yoho NP
16 Lake Louise/Field/Yoho NP --> Radium Hot Springs
17 Radium Hot Springs --> Banff en omgeving
18 Banff en omgeving
19 Banff en omgeving --> Calgary
20 Calgary --> AMS
Optie 2
1 AMS Vancouver
2 Vancouver
3 Vancouver --> Victoria
4 Victoria
5 Victoria --> Tofino / Ucluelet
6 Tofino / Ucluelet
7 Tofino / Ucluelet --> Whistler
8 Whistler
9 Whistler --> Clearwater
10 Clearwater/ Well's Gray
11 Clearwater --> Jasper
12 Jasper en omgeving
13 Jasper en omgeving
14 Jasper en omgeving --> Lake Louise/Field
16 Lake Louise/Field/Yoho NP
17 Lake Louise/Field/Yoho NP --> Banff en omgeving
18 Banff en omgeving
20 Calgary AMS
Bij optie 2 is de dag van Whistler naar Clearwater wel erg lang (5:15) en dat na de reis van Tofino naar Whistler (6:15). Dus wat dat betreft is optie 1 wellicht beter. Wat vinden jullie?
Optie 1
Dag Vertrek Aankomst Tijd Km
1 AMS --> Vancouver
2 Vancouver
3 Vancouver --> Tofino / Ucluelet
4 Tofino / Ucluelet
5 Tofino / Ucluelet --> Whistler
6 Whistler
7 Whistler --> Kamloops
8 Kamloops --> Clearwater
9 Clearwater/ Well's Gray
10 Clearwater --> Jasper
11 Jasper en omgeving
12 Jasper en omgeving
13 Jasper en omgeving --> Lake Louise/Field
14 Lake Louise/Field/Yoho NP
16 Lake Louise/Field/Yoho NP --> Radium Hot Springs
17 Radium Hot Springs --> Banff en omgeving
18 Banff en omgeving
20 Calgary --> AMS
Optie 2
1 AMS Vancouver
2 Vancouver
3 Vancouver --> Victoria
4 Victoria
5 Victoria --> Tofino / Ucluelet
6 Tofino / Ucluelet
7 Tofino / Ucluelet --> Whistler
8 Whistler
9 Whistler --> Clearwater
10 Clearwater/ Well's Gray
11 Clearwater --> Jasper
12 Jasper en omgeving
13 Jasper en omgeving
14 Jasper en omgeving --> Lake Louise/Field
16 Lake Louise/Field/Yoho NP
17 Lake Louise/Field/Yoho NP --> Banff en omgeving
18 Banff en omgeving
20 Calgary AMS
Bij optie 2 is de dag van Whistler naar Clearwater wel erg lang (5:15) en dat na de reis van Tofino naar Whistler (6:15). Dus wat dat betreft is optie 1 wellicht beter. Wat vinden jullie?
Ik zou gewoon vanaf Whistler in één keer doorrijden naar Clearwater. Wij reden langs Kamloops en ik dacht, we gaan daar ook even kijken, maar uiteindelijk niet gedaan en ik blij dat we dit niet gedaan hebben. Je bespaart op die manier een dag die je veel leuker kan gebruiken 
Laatst gewijzigd door EvelienK. op 30 jan 2017, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind je 2e route het beste, maar ik zou een dagje minder Yoho/Lake Louise/omgeving doen... Misschien Parksville er dan toch tussen?
Wij hebben afgelopen zomer van de 3 nachten in Jasper er 2 in Hinton geslapen. Ik kon in Jasper niet voor alle nachten wat vinden, en het was erg duur. 1e nacht zaten we wel in Jasper zelf, kon ik toevallig nog wat vinden en dat was wat prijs betreft nog net te doen. Kwam goed uit na een lange dag over de Icefields Parkway. Als je 's ochtends vanuit Hinton komt ben je al een uur onderweg, dat maakt het dus lastig om vroeg in het park te zijn en de ergste drukte te vermijden. Wij deden dus bewust die ochtend nadat we in Jasper zelf hadden geslapen een stukje waarvan we wisten dat het later op de dag (te) druk zou zijn. Maar als je nog bij Miette Hot Springs wil kijken, dat kan dan weer mooi op weg naar Hinton. Al met al was ik blij dat we een combi hadden gedaan, die eerste nacht in Jasper was absoluut makkelijker, maar de 2 goedkope nachten in Hinton maakten ook veel goed.
Wij waren er overigens midden in het hoogseizoen, geen idee of het in september makkelijker is betaalbare hotels in Jasper te vinden, Zo mogelijk zou Jasper zeker wel mijn voorkeur hebben.
Wij deden ook een overnachting in Radium Hot Springs, tussen Revelstoke en Calgary (we deden Banff en Jasper pas daarna), het was dus een overnachting tussen Glacier NP en Kootenay NP. Voor ons werkte dat goed (had daar toevallig ook een heel goedkoop en goed hotel gevonden), maar Radium Hot Springs zelf lijkt me verder niet zo'n omweg waard. Zwemmen bij de Hot Springs hebben we niet gedaan, wel even bij het zwembad gekeken, leek me ook weer niet zo speciaal.
Wij waren er overigens midden in het hoogseizoen, geen idee of het in september makkelijker is betaalbare hotels in Jasper te vinden, Zo mogelijk zou Jasper zeker wel mijn voorkeur hebben.
Wij deden ook een overnachting in Radium Hot Springs, tussen Revelstoke en Calgary (we deden Banff en Jasper pas daarna), het was dus een overnachting tussen Glacier NP en Kootenay NP. Voor ons werkte dat goed (had daar toevallig ook een heel goedkoop en goed hotel gevonden), maar Radium Hot Springs zelf lijkt me verder niet zo'n omweg waard. Zwemmen bij de Hot Springs hebben we niet gedaan, wel even bij het zwembad gekeken, leek me ook weer niet zo speciaal.
Terug in Texas!
-
opvakantie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
We zijn ook in Hinton geweest en je moet daar niet raar op kijken als je een behoorlijke zure stinklucht ruikt.
Binnen heb je daar geen last van maar buiten moet je even eraan wennen.
Daar ligt een Pulp Mill in de buurt die als de wind in de foute richting staat een behoorlijk geur overlast veroorzaakt.
Vorige jaar roken we dat toen we daar aan kwamen, de dag erna geen last meer van gehad, dus als je wind mee hebt geen probleem
Een recent artikel hierover: http://www.kamloopsthisweek.com/teacher ... -headache/
Binnen heb je daar geen last van maar buiten moet je even eraan wennen.
Daar ligt een Pulp Mill in de buurt die als de wind in de foute richting staat een behoorlijk geur overlast veroorzaakt.
Vorige jaar roken we dat toen we daar aan kwamen, de dag erna geen last meer van gehad, dus als je wind mee hebt geen probleem
Een recent artikel hierover: http://www.kamloopsthisweek.com/teacher ... -headache/
Ben even aan het meeliften...
Radium Hot Springs is toch een onderdeel van het Kootenay National Park.
Is dit ook niet de moeite waard dan?
Wij hebben dit gedeelte tot nu toe ook overgeslagen maar hebben dit eigenlijk voor dit jaar op het lijstje staan.
Radium Hot Springs is toch een onderdeel van het Kootenay National Park.
Is dit ook niet de moeite waard dan?
Wij hebben dit gedeelte tot nu toe ook overgeslagen maar hebben dit eigenlijk voor dit jaar op het lijstje staan.
Kootenay NP is niet zo spectaculair als andere NP's, maar als je het in kunt plannen zeker de moeite waard! Maar daarvoor hoef je natuurlijk niet in Radium Hot Springs te overnachten. Ik ga alleen aan dat wij de Hot Springs (onderdeel vaan kootenay) niet zo bijzonder vonden. Wij vonden de Paint Pots in Kootenay heel apart om te zien, en de Canyon is ook mooi.
Terug in Texas!
Hemmie, dank je voor je reactie.
Radium Hot springs klinkt voor mij bekender dan Kootenay NP vandaar mijn vraag. We zijn nog aan het plannen maar de Pain Pots staan voor dit park bovenaan het lijstje daar hadden we al over gelezen.
Wij gaan met de camper en proberen altijd op de parken te overnachten.
Radium Hot springs klinkt voor mij bekender dan Kootenay NP vandaar mijn vraag. We zijn nog aan het plannen maar de Pain Pots staan voor dit park bovenaan het lijstje daar hadden we al over gelezen.
Wij gaan met de camper en proberen altijd op de parken te overnachten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 5920 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties