Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Remco80
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 jun 2012, 14:42
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door Remco80 »

Op de parkeerplaats van de future of flight kan je naar het hek lopen hier ligt een aarden wal, dit is het begin van de landingsbaan en als je geluk hebt gaat er net een vliegtuig weg. parkeerplaats was dacht ik gratis toegankelijk (maar weet het niet meer zeker), tevens zag ik de boeing lifter geparkeerd staan.
De hangars zijn eigenlijk niet te zien vanaf de weg. want de 526 ligt verdiept.
2000 Noordoosten 2001 NY 2010 Zuidwesten 2011 Zuidoosten 2012 Chicago 2014 Rockies 2016 Noordwesten2017New England + Canada
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door ingrid14 »

Future of Flight is gedeeltelijk gratis toegankelijk.
De parking is gratis.
Binnen in het gebouw kan je net voor het betalende gedeelte (aan de linkerkant) via een trap naar een dakterras. Daar kan je de landingsbaan zien en in de verte de grote hangars.
De 526 ligt inderdaad wat lager maar je kan toch wel iets van de gebouwen zien.

(Net een kleine toevoeging gedaan op mijn blog van vorig jaar, dag 2 - geeft misschien een beter beeld dan een hoop tekst)

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door michelly »

Top! Helemaal duidelijk :thumbup:
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door jetusa »

Eindelijk kom ik dan op mijn belofte terug om je nog van wat tips te voorzien (mocht dat nog nodig zijn).

Eerst maar de vragen die je had:
*Columbia Icefield Tent Campground op een zondag. We willen dan vroeg uit Jasper vertrekken en hopen daar dan een plekje te krijgen. Als alternatief heb ik nog Wilcox Campground.
Wij kwamen uit LL en hebben gewoon de hele dag op ons gemak over dat stuk gedaan, kwamen eind vd middag/begin vd avond bij het Icefield Center.
Onze tent was te groot voor de plekjes op de Tent Campground, maar wij konden nog wel kiezen op Wilcox. Er zijn maar relatief weinig mensen die 2 dagen over de Icefield doen.
Maar goed, je weet het komende zomer niet, als ik de geluiden zo hoor, wordt het wel erg druk. Maar dan nog is het gros van de toeristen met camper natuurlijk en die kunnen > 7 meter niet op Wilcox komen, dus daar heb je geen concurrentie van.
Het is machtig mooi om hier in de avond te zijn. Wij gingen na het eten nog de wandeling maken van het Icefield Center naar de voet van de gletsjer en waren er alleen. Zo gaaf! Het restaurant van het Icefield Center is trouwens een aanrader. Na 18.00 uur wordt de grote eetzaal een a la carte restaurant, met een beetje geluk heb je een tafel aan het raam met een werkelijk prachtig uitzicht. Voor 18.00uur en in het selfservice restaurant wil je echt niet komen, nog niet voor een kop koffie. "s Ochtends kan je voor de hele meute komt rustig het visitor centre bekijken (beneden mooie displays) of met de 1e tour met de snowbus mee.
*Takakkaw Falls Campground op een vrijdag. De dag ervoor overnachten we in Golden dus ook hier willen we vroeg op de campground zijn.
Je kan vanuit Golden in 1,5 uur bij Takakkaw Falls zijn, dus je zou dan kans moeten maken. Dan zou ik niet eerst allerlei stops maken, maar gelijk straight daarheen en nadat je een plekje hebt gevonden pas op verkenning uitgaan. Je kan ook makkelijk dat stukje naar Emerald Lake bv terugrijden, is allemaal zo dichtbij.
Ik zag in je route dat je daarna naar Banff wilt verkassen, naar Tunnel Mnt. Dat is wel een mega campground. Misschien is het nog een idee om ipv weer op en af te breken, te kiezen voor 1 campground. Er liggen 3 campgrounds langs de Bow Valley Parkway tussen Banff en LL in, t.w. Johnston, Castle en Protection. Wij stonden op Johnston en van daaruit het hele gebied Banff/Kootenay/LL/Yoho gedaan. Vonden wij prima te doen en wel relaxed om niet op en af te breken. Voordeel van Johnston was nog dat we 's ochtends zo van de camping naar de trail liepen en relatief voor de meute uit de trail konden lopen. Toen waren deze 3 campsites first come first serve. Op vrijdag dan zeker wel vroeg (voor 11.00uur) aankomen om een plekje te bemachtigen. Het liep die vrijdag snel vol en bleef vol tot maandagochtend. Bijzonder om te zien, zeker omdat de andere dagen gewoon rustig wat binnendruppelde, tegen de avond was de camping aardig gevuld maar niet vol.
In Mt Rainier ben ik er wel uit en gaan we voor de Ohanapecosh Campground. Heb jij hier ervaring mee? Is dit een goede keuze vergeleken met de Cougar Campground?
Nee, geen ervaring mee, wij stonden op White River. Ik weet wel dat het hier heeeeeeeel koud was 's nachts.
Dan mijn vraag zoals ik hiervoor al stelde: Als jullie moesten kiezen wat zou het dan worden in Olympic: Deer Park of Hurricane Ridge?
Ik denk dat we voor Deer Park gaan mits de weg het toelaat. Het lijkt me hier minder druk.
Wij stonden op Hurricane Ridge, kan me nog herinneren dat we enorm verbaasd waren hoe rustig het daar was.
Deer Park is volgens de site walk-in only, en je hebt een permit nodig, maar kan even niet opmaken of dat alleen currently zo is of year round.
https://www.nps.gov/olym/planyourvisit/ ... status.htm
En deze vraag: Heeft er iemand bij het Quinault Rain Forest de wandeling naar Pony Bridge wel eens gedaan? Die foto's zien er prachtig uit.
Nee niet gedaan. Wel de 2 wandelingen in Hoh Rain Forest. En op de campsite Hoh Rain Forest gestaan. Heel bijzonder.

Verder op Mora gestaan. Vandaar ben je zo bij het strand. Met laag water loop je dan zo naar een rotspartij, super leuk en mooi, veel tidal pools met anemonen, zeesterren etc. Wel opletten wanneer het water weer omhoog komt! (ding heeft vast een naam, maar ik heb geen idee meer).

Over de rest van je route kom ik later nog terug.
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door michelly »

Wauw bedankt Jet, daar kan ik wat mee :thumbup:
Hoe groot was jullie tent? Toen de kinderen nog meegingen hadden wij ook regelmatig het probleem van een te grote tent. Dat was ook nog eens een erg onhandig formaat (langwerpig terwijl de Amerikaanse tenten meestal vierkant zijn). Onze nieuwe tent is ongeveer 4,5 x 2 meter. Denk je dat die past op de Columbia Icefield Tent Campground?
Goede tip wb het restaurant daar, ik ga het noteren.

We willen inderdaad vanuit Golden eerst naar de Takakkaw Falls Campground gaan voordat we iets gaan bezoeken in Yoho. Daar kunnen we dan in principe vrij vroeg zijn dus hopelijk lukt het dan om een plaatsje te bemachtigen. Anders heb ik als back-up Kicking Horse genoteerd.
In Banff heb ik 2 nachten Two Jack Lakeside geboekt. Ik vind het toch wel prettig om te reserveren en deze camping zag er inderdaad mooier uit dan Tunnel Mountain alhoewel we die een paar jaar geleden toch ook wel konden waarderen.

De wandelingen bij Hoh Rain Forest willen we ook gaan doen. Bij Hurricane Ridge/ Deer Park willen we niet kamperen. Het was puur als bezoekje bedoeld.
Je noemt verder mooie plekjes maar ik durf toch niet zo goed te gokken op fcfs. Behalve de hierboven genoemde heb ik alle andere campings al gereserveerd. Alleen Ellison PP aan het Okanagan Lake moet ik nog boeken maar dat kan nu nog niet.
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door jetusa »

Jeetje hoe groot is de tent? Uhh......groot.....
Lang leve internet: hij is 15 x10 feet, en dat is volgens de omrekentabel iets van 4,5 x 3m

Wat ik me herinner waren die plekjes bij het Icefield Tent echt klein, meer formaatje 2/3 pers. koepeltjes, dus denk dat 4x2 ook nog groot zal zijn.

FCFS is inderdaad een gok, ik was toen ook best een beetje 'bang' voor de Rockies, omdat we uit Calgary kwamen durfde ik dat wel aan, is maar een kort stukje rijden, konden er meteen in de ochtend heen en het was door-de-weeks en nog begin juli, en dat pakte inderdaad goed uit. Om 12.00uur stond de hele bende en konden we op pad. Achteraf was het misschien wat overdreven om daar zo vroeg te zijn, maar tegen de avond liep het toch aardig vol. Mooi om trouwens iedere keer dat komen en gaan te zien.
Alleen Ellison PP aan het Okanagan Lake moet ik nog boeken maar dat kan nu nog niet.
Als je het hebt over boeken of gokken op FCFS: deze zoek ik zeker boeken! Is een gewilde campground!
Evita2017
Amerika-ontdekker
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 sep 2016, 15:08
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door Evita2017 »

michelly schreef: Je noemt verder mooie plekjes maar ik durf toch niet zo goed te gokken op fcfs. Behalve de hierboven genoemde heb ik alle andere campings al gereserveerd. Alleen Ellison PP aan het Okanagan Lake moet ik nog boeken maar dat kan nu nog niet.
Wij hebben in 2012 met onze camper op een camping gestaan aan Okanagan Lake (Okanagan lake South PP), de bedoeling was om bij Bear Creek te kamperen maar dit is niet gelukt. Exact op de starttijd van boeking zat ik klaar en binnen enkele seconden waren deze campgrounds allemaal volgeboekt. Ik had nog net geluk 1 plaats te kunnen boeken bij Okanagan Lake south. Met Ellison PP heb ik geen ervaring maar gezien de rest toen zo snel ging (verblijf in augustus) zou ik toch op tijd klaar zitten. Misschien enkele dagen op voorhand al even een proefboeking maken hoe snel het gaat. Succes ermee!
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door michelly »

Goed om te weten, ik kan ergens in april boeken dus zorg ik dat ik op tijd klaar zit :thumbup:
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door jetusa »

Geen idee of je nog op tips zit te wachten, heb er zomaar een paar opgeschreven:

01: Brussel - Edmonton
02: Edmonton - Jasper, is een 4 uur rijden, dus de middag heb je nog om op pad te gaan.
De route naar Medicine Lake en Maligne Lake deden we (deels) tegen de avond/schemering, lekker rustig en we zagen veel wildilfe
03: Jasper
Mnt Edith Cavell vond ik een echte aanrader, dat was voor de flooding die daar heeft plaatsgevonden, dus weet niet hoe het er nu bij staat.
04: Jasper - ergens op de Icefield Pwy
had ik al wat over gezegd
05: Icefield Pwy - Lake Louise
Loop by Peyto Lake, na het plateau waar iedereen staat te dringen voor een foto, nog een stukje verder en dan net een beetje de hoek om, levert een prachtig uitzicht op.
06: Lake Louise
wilde tikken vergeet stukje Yoho niet, maar dat komt later zie ik. Vergeet dan Moraine Lake vooral niet. En als je wilt wandelen kan ik je de wandeling langs het meer, dan verder naar Plain of Six Glaciers en dan via Lake Agnes terug aanraden. is een km of 16 dus een aardige wandeling.
Mocht je uit eten willen: het restaurantje in de hostel is een aanrader. De "supermarkt' in LL kan je beter vermijden, zorg dat je een voorraadje uit Jasper meeneemt. Het bakkertje in LL is daarentegen te lekker.
Welke camping heb je hier gekozen?
07: Lake Louise - Banff
Uiteraard via de Bow Valley, Johnston Canyon zal wel druk zijn, maar is wel mooi. En loop vooral naar de upper fall door! Via Lake Minnewanka kom je daarna zo in Banff uit. Of ga bij Johnston de 93 op door Kootenay heen. Het was daar opvallend rustig, mooie korte stops, een plons in de Radium Hotsprings/pool en dan dezelfde weg terug naar Banff. (Kootenay is een 3/4 dagtocht als je overal stopt, icm Johnston moet je mss wat keuzes maken).
08: Banff
In en om Banff is genoeg te doen, evt.Lake Minnewanka of als je Johnston te druk vond, rijd je daar nog naartoe. Ligt allemaal dicht bij elkaar (en iedereen gaat 's ochtends vroeg naar de drukke dingen, wij deden juist veel drukke plekken aan het einde van de middag/begin vd avond.
09: Banff - Glacier (Many Glacier)
Mooi 1e stuk is via Canmore de Smith Dorien Trail op en door Kananaskis en Peter Lougheed naar de 22.
Waterton sla je over zie ik? Lees ik veel mooie verhalen over, heb 'm destijds ook over moeten slaan, je kan nog zo lang/zo vaak gaan, dan nog schieten er dingen bij in.
10: Many Glacier
Zeker als je wilt wandelen is een extra dag in Glacier wel aan te raden. En het is een goed idee om met de parkbus te gaan, dan heb je geen parkeerproblemen. Dit park is duidelijk uit zijn voegen gegroeid. Wij kwamen uit Kalispel en zijn wegens de drukte eerst maar helemaal oer de G-t-t-S naar Many Glacier gereden, daar wat rondgekeken en toen langzaamaan ons weg terug gemaakt. Diverse stops en bij Logan Pass een stuk trail gelopen. Dat was al tegen zonsondergang en toen pas werd het daar wat rustiger. Echt bizar druk. Tegen negen uur bij de lodge bij Lake MCDonald gegeten en toen nog terug naar hotel in Kalispell, dat was eigenlijk too much voor 1 dag.
11: Many Glacier - West Glacier
Op deze dag kan je dan zelf de route rijden en evt nog stoppen waar je de dag ervoor niet gestopt bent.

Tot zover, andere keer de rest. Tenminste....als het nuttig is, haha.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4966
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door hemmie »

Wij waren afgelopen zomer bij Mt Edith Cavell, na de flooding dus. Ik weet niet hoe het er eerder uitzag, dus kan niet vergelijken, maar ik vond alleen al zien wat de flooding had aangericht erg indrukwekkend. Daarnaast prachtig uitzicht op de gletsjer natuurlijk. Was voor ons echt een hoogtepunt. Maar kien wel uit wanneer je gaat, wij gingen 's ochtends vrij vroeg, tegen de tijd dat we terug waren op de parkeerplaats was die helemaal vol. Dat was ook het geval bij Johnston Canyon, daar stonden de auto's langs de weg, tot een heel eind van de parkeerplaats af. Moraine lake hebben wij door de drukte helemaal niet kunnen doen, was afgesloten, maar wij waren er dan ook niet heel vroeg (kwamen uit Banff en hadden wat berenstops onderweg). Maar doe dat dus ook heel vroeg (of misschien juist heel laat). Lake Louise hebben we met moeite kunnen bezoeken, was in eerste instantie ook afgesloten, maar dat ging af en toe weer open.
Terug in Texas!
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door michelly »

Bedankt weer voor de tips! Van de flooding bij Mt Edith Cavell had ik nog niet gehoord dus dat ga ik maar eens googlen. Voor de rest ga ik de tips zeker meenemen :thumbup:
We zijn sowieso van plan om vroeg op de dag of juist laat de meest toeristische plekken te bezoeken. Dat is een voordeel van in de parken kamperen. Maar ja, overdag zul je toch ook ergens moeten zijn :lol: We proberen dan wat langere wandelingen te doen zodat je het gros van de mensenmassa kwijt bent.
jetusa schreef:Geen idee of je nog op tips zit te wachten, zeker wel, helemaal top!
heb er zomaar een paar opgeschreven:

05: Icefield Pwy - Lake Louise
Loop by Peyto Lake, na het plateau waar iedereen staat te dringen voor een foto, nog een stukje verder en dan net een beetje de hoek om, levert een prachtig uitzicht op. Dit vind ik wel een goede!
06: Lake Louise
wilde tikken vergeet stukje Yoho niet, maar dat komt later zie ik. Vergeet dan Moraine Lake vooral niet. En als je wilt wandelen kan ik je de wandeling langs het meer, dan verder naar Plain of Six Glaciers en dan via Lake Agnes terug aanraden. is een km of 16 dus een aardige wandeling.
Mocht je uit eten willen: het restaurantje in de hostel is een aanrader. De "supermarkt' in LL kan je beter vermijden, zorg dat je een voorraadje uit Jasper meeneemt. Het bakkertje in LL is daarentegen te lekker.
Welke camping heb je hier gekozen? Dat restaurant ga ik noteren, boodschappen dus in Jasper doen. Wij verblijven 1 nacht op de Tent Campground in Lake Louise
07: Lake Louise - Banff
Uiteraard via de Bow Valley, Johnston Canyon zal wel druk zijn, maar is wel mooi. En loop vooral naar de upper fall door! Via Lake Minnewanka kom je daarna zo in Banff uit. Of ga bij Johnston de 93 op door Kootenay heen. Het was daar opvallend rustig, mooie korte stops, een plons in de Radium Hotsprings/pool en dan dezelfde weg terug naar Banff. (Kootenay is een 3/4 dagtocht als je overal stopt, icm Johnston moet je mss wat keuzes maken). Johnston slaan we over, dat hebben we al ooit in mei bezocht maar het is wel een goed idee om Kootenay dan in te passen.
09: Banff - Glacier (Many Glacier)
Mooi 1e stuk is via Canmore de Smith Dorien Trail op en door Kananaskis en Peter Lougheed naar de 22. Dat is inderdaad de bedoeling, heb daar mooie dingen over gelezen.
Waterton sla je over zie ik? Lees ik veel mooie verhalen over, heb 'm destijds ook over moeten slaan, je kan nog zo lang/zo vaak gaan, dan nog schieten er dingen bij in. Waterton doen we in een bliksembezoekje. We zijn hier eerder geweest maar toen was er nog veel niet toegankelijk.
10: Many Glacier
Zeker als je wilt wandelen is een extra dag in Glacier wel aan te raden. We zijn in totaal 3 nachten in Glacier: 2 in Many Glacier en 1 aan de westkant.

Tot zover, andere keer de rest. Tenminste....als het nuttig is, haha.Kom maar door met die tips, ik vind het fantastisch!
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door michelly »

Het boek is inmiddels ook gemaakt: http://michelly.nl/USA_2017/inhoud.htm
Het duurt alleen nog zo lang voordat we mogen :lol:
Gebruikersavatar
butterfly
Amerika-expert
Berichten: 1512
Lid geworden op: 23 okt 2007, 22:24
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Noord-Holland

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door butterfly »

Ziet er weer goed uit. Natuurlijk ga ik je volgen tegen die tijd!
ina
Amerika-expert
Berichten: 3782
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door ina »

En voor ons duurt het nog lang voor we jullie weer kunnen volgen :wink: ik kijk weer uit naar jullie verslag Elly :thumbup:
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door jetusa »

Was even afwezig, maar zal binnenkort weer even gaan zitten voor tips voor de rest van je reis. Ik beleef de vakanties weer helemaal terug, haha.
Zag op FB dat je je boek al klaar hebt liggen, ik blijf de stijl echt zo leuk vinden, ik ga ook zeker je verslagen lezen!
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door Galapogos »

Ik zie net op jullie website dat we deels tegelijkertijd in Jasper en Banff zijn deze zomer. Misschien lopen we jullie nog tegen het lijf op een of andere trail. :D
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door michelly »

Dat zou leuk zijn :D
Wat zijn jullie plannen daar?
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door Galapogos »

Ik ben druk bezig de laatste hand te leggen aan de precieze plannen. Omdat we onze reis afsluiten in Jasper en Banff ben ik daar als laatste mee begonnen. Het is onze eerste keer in de regio dus we zullen voornamelijk de wat bekendere zaken afgaan. Met drie nachten in Jasper, drie nachten in Lake Louise en een nacht in Banff hopen we daar alle tijd voor te hebben. We hebben in ieder geval tickets weten te bemachtigen voor de Lake O'Hara-bus dus sowieso een dag die kant op. :thumbup:

Jullie alvast een goede reis!
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4816
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door michelly »

Voor jullie ook een fantastische reis! Houden jullie misschien nog ergens een blog bij?
Gebruikersavatar
BjornStorme
Amerikafan
Berichten: 195
Lid geworden op: 16 mar 2016, 21:06
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Poperinge

Re: Reis Michelly: Canadese Rockies en Noordwest USA

Bericht door BjornStorme »

Wij vertrekken ook binnen 2 weken, zie het volledig zitten. De zenuwen beginnen stilaan komen, ... :D

Roadbook is ook af geraakt: https://drive.google.com/open?id=0B7HCH ... lVvMi1NMjQ
2015: West-USA (CA, AZ, NV, UT)
2016: NorthWest-USA (CO, SD, WY, ID, MT, UT)
2017: NorthWest USA + West-Canada (WA, MT, AB, BC)
2018: Namibië
2019: Australië
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer