Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vancouver Island, hoe te plannen?

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Domenica
Amerika-ontdekker

Vancouver Island, hoe te plannen?

Bericht door Domenica »

Goedemiddag allen,

Volgende week zaterdag vertrekken mijn man en ik voor 3,5 week naar Canada.
Wij zijn al een periode druk bezig met het plannen van onze route alleen loop ik nu een beetje vast en heb ik heel hard de hulp van wat experts nodig ;-).

Onze route zag er als volgt uit (zie hieronder). Ik ben nu alleen bij het laatste gedeelte aangekomen en ik weet niet zo goed hoe ik Vancouver Island moet gaan inrichten.

Dag 20 11-jun do Lake Crescent -Victoria
Dag 21 12-jun vr Victoria -Lake Cowichan
Dag 22 13-jun za Lake Cowichan -Nanaimo R
Dag 23 14-jun zo Nanaimo -Vancouver
Dag 24 15-jun ma Vancouver -Amsterdam

Ik vind dus de laatste dagen een beetje lastig en hoop heel erg dat jullie mij hierbij kunnen adviseren.

Weten jullie daarnaast wat het leuk is qua tours op Vancouver Island en in onze dagen/route past?! Dat is wel echt een grote wens ondanks ik inmiddels heb gelezen dat de walvissen nog niet zo actief zijn midden juni... :blink:

De plaatsen mogen ook nog best wel wijzingen. Dag 24 vertrekken wij overigens om 14.40 naar Amsterdam vanuit Vancouver, misschien dat daar ook nog wat speling in zit door 's ochtends vanuit Nanaimo te vertrekken en dan de camper in te leveren?

Alvast heel erg bedankt voor het mee denken!
Laatst gewijzigd door Domenica op 15 mei 2015, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
2011: Mexico
2012: USA
2013: Dominicaanse Republiek
2014: Thailand
2014: Vietnam
2015: Canada/USA/Curacao
2016: Lanzarote
2017: Canada
2018: Gran Canaria
2019: Mallorca/Italie

Afbeelding
Jody
Amerikafan

Re: Hulp gezocht! Herziende route rondreis Canada start: 23 mei!

Bericht door Jody »

Cidery: de Merridale Ciderworks zijn een grandioze relaxte plaats om te zien hoe cider "gemaakt" wordt en het te proeven. Ook is het De plaats om heerlijk te lunchen en te dineren. Vooral in het weekend wordt er veel extra's op het terrein gedaan ( zie hun site en kaart). In combinatie met Nanaimo met z'n murals en evt. de teafarm een echt uitje hier in de omgeving.
Stel je alleen niet teveel voor van de teafarm:Het is geen India. Er is een rijtje van 30 theestruikjes en dat is het dan. Je kunt er uiteraard theedrinken en veel lekkers erbij eten. De bonbons zijn zelfs van chocola en thee gemaakt. Dit alles in een mooie Galery met bijzonder keramiek.
Domenica
Amerika-ontdekker

Re: Vancouver Island, hoe te plannen?

Bericht door Domenica »

Dank je! Ik ga je tips mee nemen en de website bekijken!
2011: Mexico
2012: USA
2013: Dominicaanse Republiek
2014: Thailand
2014: Vietnam
2015: Canada/USA/Curacao
2016: Lanzarote
2017: Canada
2018: Gran Canaria
2019: Mallorca/Italie

Afbeelding
jansenvanbentum
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Vancouver Island, hoe te plannen?

Bericht door jansenvanbentum »

Ik zou naar Campbell river gaan en daar een tour met hurricane jack boeken. De natuur die je daar ziet is echt onbeschrijfelijk mooi. Wij zijn er in 2010 geweest en gaan er zeker ooit weer heen.
Zie http://www.jansenvanbentum.nl/Reisblog/ ... anada.html" onclick="window.open(this.href);return false; voor een film impressie met hurricane jack
2005 Breckenridge | 2006 Canada/Alaska | 2008 Australië/Nieuw Zeeland | 2009 Florida | 2010 Canada | 2011 Carribean Cruise - Puerto Rico | 2012 Alaska | 2015 West Amerika | 2017 Frankrijk/Italië | 2018 Italië | 2019 Canada | 2020 Italië | 2021 Noorwegen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer