Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Washington naar Tampa
Washington naar Tampa
Hoi allemaal,
met veel plezier lees ik regelmatig de berichtjes op dit forum. Zo heb ik via jullie bv een senator benaderd voor een bezoek aan het witte huis en het Capitool. Ben benieuwd of dat lukt.
Maar ik heb een vraag voor jullie. Wij gaan dus van de zomer naar Washington. Na een paar dagen pakken we dan de auto om (langs de kust?) naar Florida te reizen waar we vlak bij Tampa (New Port Richey) een huis hebben gehuurd. We weten al dat de Chesapeake Bay bridge tunnel een must see is. Maar verder hebben we nog geen idee. We houden van natuur maar ook van strand/zee. Hebben jullie tips voor ons waar we zeker even een kijkje zouden moeten nemen onderweg? En wie heeft ervaring met een boot huren in New port Richey (FL)? Ik lees graag jullie tips. Alvast bedankt.
Gr. Tim
Note mod. (aricon): identieke topic verwijderd uit Noordoosten subforum. Het is niet toegestaan eenzelfde topic in meerdere subforums te openen.
met veel plezier lees ik regelmatig de berichtjes op dit forum. Zo heb ik via jullie bv een senator benaderd voor een bezoek aan het witte huis en het Capitool. Ben benieuwd of dat lukt.
Maar ik heb een vraag voor jullie. Wij gaan dus van de zomer naar Washington. Na een paar dagen pakken we dan de auto om (langs de kust?) naar Florida te reizen waar we vlak bij Tampa (New Port Richey) een huis hebben gehuurd. We weten al dat de Chesapeake Bay bridge tunnel een must see is. Maar verder hebben we nog geen idee. We houden van natuur maar ook van strand/zee. Hebben jullie tips voor ons waar we zeker even een kijkje zouden moeten nemen onderweg? En wie heeft ervaring met een boot huren in New port Richey (FL)? Ik lees graag jullie tips. Alvast bedankt.
Gr. Tim
Note mod. (aricon): identieke topic verwijderd uit Noordoosten subforum. Het is niet toegestaan eenzelfde topic in meerdere subforums te openen.
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Washington naar Tampa
Hoe lang willen jullie uittrekken voor de reis naar Tampa?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Hoi Katja, voor deze reis hebben we 8 dagen gepland (15e vertrek uit Washington, 22e arriveren in new port Richey). We willen gemiddeld zo'n 3 á 4 uur max per dag rijden. En als het de moeiete waard is, kunnen we ook ergens een extra nacht blijven.
Mvg. Tim
Mvg. Tim
8 dagen is niet erg lang daarvoor. We hebben op jouw route tijd doorgebracht in Outer Banks, Wilmington, Charleston, Savannah en St. Augustine. Allemaal de moeite waard. Chesapeake Bay Bridge tunnel is echt iets bizonders.
-
petrac
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Hoi,
Is de route via outer banks naar charleston en savannah de moeite waard???
Wij gaan in september deze richting eerst naar atlanta en dan via nashville en great smokey mountains richting de kust.
Heb je nog tips??
Groetjes,
Petra
Is de route via outer banks naar charleston en savannah de moeite waard???
Wij gaan in september deze richting eerst naar atlanta en dan via nashville en great smokey mountains richting de kust.
Heb je nog tips??
Groetjes,
Petra
Hoi allemaal,
Wij gaan in mei/juni een soortgelijke reis ondernemen
.
Van Washington rijden we naar Shenandoah NP, vervolgens naar Roanoke, dan Cherokee waar we 2 nachten verblijven, vervolgens Charleston waar we ook 2 nachten verblijven, dan Savannah en St. Augustine. Vervolgens via Orlando (2 nachten), Naples, Key Largo en Key West naar Miami waar we nog 5 nachten blijven
.
Bovenstaande route werd ons geadviseerd door 3 reisbureau's (oa American Vacations en Jan Doets).
Heeft er iemand nog tips/must see's in de steden/parken die we niet moeten vergeten?
Thanks!
Wij gaan in mei/juni een soortgelijke reis ondernemen
Van Washington rijden we naar Shenandoah NP, vervolgens naar Roanoke, dan Cherokee waar we 2 nachten verblijven, vervolgens Charleston waar we ook 2 nachten verblijven, dan Savannah en St. Augustine. Vervolgens via Orlando (2 nachten), Naples, Key Largo en Key West naar Miami waar we nog 5 nachten blijven
Bovenstaande route werd ons geadviseerd door 3 reisbureau's (oa American Vacations en Jan Doets).
Heeft er iemand nog tips/must see's in de steden/parken die we niet moeten vergeten?
Thanks!
Wij zijn van plan om in april/mei 2015 ook ongeveer de zelfde route te gaan maken.Quadrantz schreef:Hoi allemaal,
Wij gaan in mei/juni een soortgelijke reis ondernemen.
Van Washington rijden we naar Shenandoah NP, vervolgens naar Roanoke, dan Cherokee waar we 2 nachten verblijven, vervolgens Charleston waar we ook 2 nachten verblijven, dan Savannah en St. Augustine. Vervolgens via Orlando (2 nachten), Naples, Key Largo en Key West naar Miami waar we nog 5 nachten blijven.
Thanks!
Heb je nog leuke voorbeelden van blogs reisverslagen over deze route vind het last onder welke topics ik het beste kan zoeken!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht