In november gaan mijn vriendin en ik voor ongeveer 2,5 maanden naar Amerika, waar we beginnen in Boston en eindigen in Orlando. Op dit moment staat alleen vast dat we op 4 November aankomen in Boston, daar ongeveer een weekje blijven en op 11-11 onze huurauto ophalen, die tot en met 14 januari bij ons blijft; de dag waarop we terug vliegen naar Nederland. Logischerwijs is de voorpret ondertussen begonnen en zijn we flink aan het rondneuzen voor bezienswaardigheden, leuke plekjes, prachtige natuurgebieden en mooie steden. Mede dankzij deze site hebben we al wat inspiratie opgedaan; zo willen we graag naar de White Mountains (zoals gelezen op usa4ever.com) en willen we langs de Smokey Mountains. Natuurlijk gaan we ook naar New York en Washington en willen we een amusementspark in Orlando gaan bezoeken.
Omdat er verder nog niets vast staat hoeven we niet perse aan de kust te blijven plakken, en de huurauto geeft ons alle vrijheid die we willen. Nu vraag ik me af: Hebben jullie tips? Ervaringen? Plekken die wij absoluut niet mogen missen op onze reis? Ook ben ik benieuwd of jullie leuke ideeën hebben om Kerst en Oud & Nieuw mee te maken in de States.
We hebben veel tijd in Amerika en nog praktisch alles in te vullen