Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Cross country vanaf Portland, Oregon
Cross country vanaf Portland, Oregon
Ik heb een vraag;
Na een jaartje overslaan willen we volgend jaar weer naar de VS!
Na meerdere malen westkust, Florida en New York willen we wel iets anders zien.
We zouden willen starten in portland, Oregon (familiebezoek) en we willen daarna richting de oostkust rijden.
Ik ben er nog niet over uit of ik richting chicago/toronto wil, of richting new Orleans/Florida.
Ik ben uberhaupt niet helemaal op de hoogte wat er in het midden van de VS allemaal te zien/doen is.
Wie kan een voorbeeld geven van een leuke route? We hebben +/- 3,5 weken de tijd en vinden het niet erg om veel in de auto te zitten.
Alvast bedankt!
Na een jaartje overslaan willen we volgend jaar weer naar de VS!
Na meerdere malen westkust, Florida en New York willen we wel iets anders zien.
We zouden willen starten in portland, Oregon (familiebezoek) en we willen daarna richting de oostkust rijden.
Ik ben er nog niet over uit of ik richting chicago/toronto wil, of richting new Orleans/Florida.
Ik ben uberhaupt niet helemaal op de hoogte wat er in het midden van de VS allemaal te zien/doen is.
Wie kan een voorbeeld geven van een leuke route? We hebben +/- 3,5 weken de tijd en vinden het niet erg om veel in de auto te zitten.
Alvast bedankt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 22 Reacties
- 3743 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-